Aktuális

Karácsonykor is a TV2-t választották a legtöbben

Bors

Létrehozva: 2020.12.28.

A Doktor Balaton napi sorozat első két epizódja is mindhárom kiemelt célcsoportban sikert hozott.

Karácsonykor a TV2-t választotta a legtöbb néző, hiszen 24-én, 25-én és 26-án is a legnézettebb csatorna volt mind a három fő célcsoportban (A18-59, A18-49, A4+) 1. A vasárnap este indult Doktor Balaton napi sorozat első két epizódja is mindhárom kiemelt célcsoportban sikert hozott, közel 1 millió nézőt ültetett le a képernyők elé.

A karácsonyi ünnepek mindhárom estéjén jó eredményeket értek el a TV2 csatornán műsorra tűzött már megszokott és várt klasszikusok. December 24-én szenteste, Kevin harcát megelőzően jól indított a TV2 a nézőkért folyó versenyben, hiszen az este 7 órakot kezdődő Jumanji: Vár a dzsungel című filmet a 18-59 éves nézők 14,7%-a választotta, így nagy különbséggel, 6,3 százalékponttal felülmúlta az RTL Klub azonos idősávját (8,4%). Az este folytatása is jól sikerült, mivel a 21 óra 14 perckor kezdődő Reszkessetek betörők! a nap legnézettebb műsora lett a két fő korcsoportban, hiszen 420 ezer 18-59 éves néző (18,9% SHR), és minden ötödik 18-49 éves, azaz 346 ezer néző választotta esti szórakozásként. Karácsony első napján, december 25-én, újra Kevinnel tölthettük az estét. A Reszkessetek betörők! második része is az első epizódhoz hasonló sikereket ért el, mind a 2 korcsoportban a nap legnézettebb műsora volt (AMR: A18-59: 418 ezer, A18-49: 340 ezer)2. December 26-án is két klasszikussal találkozhattunk és sokan választották is őket esti szórakozásként. Az este hét órakor kezdődő Igazából szerelem című film a 18-59 éves körében 11,1%-os, és az utána következő Reszkessetek betörők! harmadik epizódja pedig 11,0%-os nézői részesedést mondhatott magáénak.

A TV2 új napi sorozata a Doktor Balaton vasárnap este két epizóddal debütált, ami elsőre megnyerte a nézők tetszését. Mindkét rész közel 1 milliós nézettséget ért el (1. rész 942 ezer, 2. rész 949 ezer) a 4 éves vagy annál idősebbek körében. A két epizód átlag nézői részesedését tekintve, minden ötödik 4 éves vagy annál idősebb tévénéző a sorozatot választotta (20,6%), amivel toronymagasan nyerte az idősávját a fő konkurensével, az RTL Klubbal szemben (6,1%). Nemcsak a teljes lakosság (A4+), hanem a 18-59 évesek és a 18-49 évesek körében is sikerrel indult a műsor, hiszen a két rész átlagosan mind a két korcsoportban nagy különbséggel nyerte az idősávját. A 18-59 évesek körében 18,9%-ot, 11,6 százalékponttal többet, míg a 18-49 évesek körében 15,7%-ot 6,4 százalékponttal többet ért el, mint az RTL Klub azonos idősávja (RTL Klub azonos idősáv:7,3%, 9,3%).

A hosszúhétvégén a filmkedvelőket a TV2 Csoport filmcsatornáin jobbnál jobb filmek szórakoztatták, így az egyébként is jó eredményeket elérő Mozi+ csatornát most a tévénézők még nagyobb része választotta. December 24-től 27-ig átlagosan 6,4%-os nézői részesedést ért el a 18-59 éves körében, ezzel 2,2 százalékponttal javítva korábbi eredményén3. Sikeréhez hozzájárultak főműsoridős eredményei, december 24-én a 18 óra 23 perckor kezdődő Drágán add az életed című filmet a 18-59 éves nézők 5,3%-a, ebben az idősávban 25-én műsorra került második részt (Még drágább az életed!) a nézők 7,0%-a választotta. A 26-án műsorra került Die Hard 3. – Az élet mindig drága című harmadik epizódot a 18-59 éves nézők 6,8%-a, és a 27-i Die Hard 4.0 – Legdrágább az életed-et pedig 7,4%-a választotta esti szórakozásnak.

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek