A férj azt állítja, minden furcsaság a véletlen műve és tragikus baleset történt.
Lelökte egy szikláról héthónapos terhes feleségét egy török férfi, és az asszony több mint 300 méter zuhanás után azonnal szörnyethalt, írja a Daily Star. A 40 éves Hakan Aysalt
kizárólag a pénz motiválta, ugyanis párja halálával hatalmas összeg üthette volna a markát a nő életbiztosításából.
A férfit gyilkosság vádjával vették őrizetbe, miután kiderült, hogy gyakorlatilag szándékosan szervezte egy gyönyörű, ám veszélyes turistaparadicsomhoz nyaralásukat, és előre megfontolt szándékkal lökte mélybe várandós párját, Semrát. Aysal először próbálta balesetnek beállítani a történteket, ám a nyomozás során kiderült, hogy a férfi tette előtt már 400 ezer török lírát (közel 17 millió forintot) lefoglalt az életbiztosításból oly módon, hogy egy esetleges balesetkor kizárólag ő legyen a kedvezményezett.
Ezután három órát gyönyörködtek a valóban csodálatos panorámában a szikla tetején, ám a férfinek ezzel csak annyi volt a célja, hogy biztos legyen benne, senki nincs a környéken, amikor asszonyát a mélybe löki. A gyilkosság után néhány nappal Aysal be is jelentkezett a 400 ezer líráért, ám kérelmét elutasították, hiszen az ügyben akkor még javában nyomoztak.
Semra testvére, Naim Yolcu már akkor gyanút fogott, amikor a nő holttestéért mentek a törvényszéki orvosszakértőhöz.
Ültünk az autóban, mindenki sírt és le volt törve, de Hakan még csak szomorúnak sem tűnt. Az is kiderült, hogy Hakan három kölcsönt is felvett a nevére.
Aysal azt mondta, hogy a saját nevére is nagy összegű életbiztosítást kötött, hiszen rajongója az extrém sportoknak (például az ejtőernyőzésnek és a vadvízi evezésnek), és azt is tagadja, hogy ő lökte volna mélybe Semrát. Állítása szerint baleset történt, az pedig csak véletlen, hogy a nő életbiztosításában az szerepelt, hogy Semra halála esetén minden őt illeti, míg ha ő meghal, az örökség és a biztosítási összeg az ő családjára és nem Semrára szállt volna.
Az ügyben a nyomozás még nem zárult le, ám Aysal rácsok mögött marad.