<p>Videóit naponta 26,5 ezer ember látja.</p>
A „Megykisztoriba”, vagy ahogy a TikTok közösség ismeri „Szeretelvesz” egy igen különleges oldal, egy olyan görbe tükör a közöségi média világában, amire itthon aligha volt eddig példa. Az oldalakat üzemeltető 38 éves marketinges bármiből és bármilyen szituációból képes olyan hidegvérrel hülyét csinálni, hogy öröm nézni. Épp olyan üdítő a jelenléte a hazai közösségi médiában, mint az ausztrál komikus, Celeste Barber létezése, aki még Palvin Barbit is kifigurázta.
Ám míg az ausztrál komikus konkrét személyekből csinál viccet, a „Megykisztoriba”-lány nem személyeskedik, mindössze trendeket figuráz ki, de, aki több influenszert is követ, az hamar rájön, hogy mi is a pálya a termékteszteknek álcázott fizetett hirdetésekkel, termékajánlásokkal, amiket szintén pénzért ajánl a híresség.
A marketinges ugyanis a legidegesítőbb közösségi médiás kliséket állítja pengellérre, mint például az indokolatlan köszöngetés a hónapoknak.
Szarkasztikus, sírva-röhögős videóival faarccal szembesít minket a leghülyébb szokásainkkal Facebookon.
A Redelle blog készített interjút még augusztusban a hölggyel, aki a nevét nem árulta el.
– Az állandóan visszatérő, napi hírfolyamba bekerülő agyonposztolt, öntömjénező események is nagy kedvencek: születésnap, eljegyzés, baba születése. Ha megvan a téma, azokhoz automatikusan kapcsolok még kliséket, szavakat, gondolatokat, amit bele lehet fűzni a történetbe. Az évek alatt úgy hozzá lehet szokni a posztok nyelvezetébe, a beállított fotókba és tartalmakba, hogy könnyű ihletet meríteni – mesélte az influenszerré vált marketinges, aki a legutóbbi videójában a hirtelen spirituális vezetővé válva azt tanácsolja, ha valaki érdeklődik az ilyesmi iránt, feltétlenül kenje be menstruációs vérrel az arcát.
A marketinges célja egyébként a szórakoztatás, semmi több. De ennél jobb cél nem is kell.