Aktuális

Selena Gomez ismét Nanushkába bújt

Címkék
friss

Bors

Létrehozva: 2021.09.27.

Elképesztően sikeres napokat tudhat maga mögött a magyar divatmárka. A napokban rendezték meg az A View by Nanushka című fotókiállítást a cég londoni boltjában a London Fashion Week keretén belül, és sztárok sorát lehet most már a kollekció legfrissebb darabjaiban látni.

Selena Gomez végre visszatért a képernyőre, az Only Murders in the Building című sorozatban vállalt szerepet, melynek máris itt a második évada. Ennek kapcsán a napokban egyik jelenésről, interjúról a másikra jár, és persze minden alkalommal újabb és újabb szuper szetteket visel. Los Angelesben például most egy őrületesen szexi Nanushka fekete vegán bőr szoknyában ment vacsorázni, amivel teljesen elkápráztatta a rajongókat.

A Sándor Szandra által alapított cég, a Nanushka már évek óta óriási népszerűségnek örvend a legnagyobb sztárok között is Hollywoodban. Szinte már nem is tudjuk számon tartani, hogy hány híresség viselte az elmúlt időszakban a magyar divatmárka darabjait különböző eseményeken, alkalmakkor. Selena Gomez pedig már évek óta lelkes rajongója a márkának, már nem először választott magának egy izgalmas darabot a magyar tervezőnő gardróbjából. Ezúttal ebben a magas derekú, vegan bőr szoknyában hódított, és kíváncsian várjuk, még milyen darabokat villant meg hamarosan a Nanushka kínálatából.

Fantasztikus fotókiállítást is rendezett a Nanushka

Ahogy azt már említettük, a rohamosan fejlődő márka, nem csak a vásárlók, de a sztárok szívét is elrabolta. De sikerei itt továbbra sem érnek véget. A hetekben egy fantasztikus fotókiállítást is szerveztek, A View by Nanushka címmel, amelynek nyitórendezvényére a Nanushka londoni boltjában került sor. A fotókiállítást a London Fashion Week keretén belül tartották.

A rendezvényen bemutatták Esther Theaker, Vic Lentaigne, Chloé Le Drezen, illetve a Zac Bayly-Scandebergs duó fotóit. Ezzel kapcsolatban Sándor Szandra, a Nanushka alapítója nyilatkozott, aki egyben a magyar divatmárka kreatív igazgatója is. Sándor Szandra elmondta, hogy a Nanushkát mindig is vonzotta és inspirálta a feltörekvő művészek energiája és egyedi kreativitása. A magyar divatmárka alapítója nagyon izgatott volt az esemény miatt, értékelése alapján „a Londoni Divathét részét képező, A View by Nanushka című fotókiállítás egy komoly ugródeszkát jelent a feltörekvő tehetségek számára, azáltal, hogy a brit főváros közönsége elé tárja ezeket a gyönyörű alkotásokat„.

Sándor Szandra hozzáfűzte: „Nagyon szeretnének a vendégeiknek egy olyan teret adni, ahol autentikus módon fedezhetik fel a művészetet és foglalkozhatnak vele. A legfontosabb termékeink egy életstílust ölelnek fel, a boltban ezek mellett fontos szerepük van az antik műtárgyaknak is”. A szeptember 17-i nyitórendezvényen olyan vendégek vettek részt mint: Poppy Ajudha, Leila Farzad, Joe Sweeney, Raven Smith, Bryanboy, Susie Lau, Otamere Guobadia, Emmanuel Lawal, Dechlan Chan, Yu Masui, Andrew Georgiades és Jude Taylor – áll a londoni divathét közleményében.

Óriási üzleti siker

A több mint tíz éve működő magyar divatmárka nemzetközi sikereiben vitathatatlan érdeme van a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelőnek, amely hatalmas lehetőséget látott a Nanushkában, ezért az általuk kezelt EXIM Növekedési Alap 2016 végén úgy döntött, hogy befektet a márkába. A Nanushka 2016-ot még 335 millió forintos árbevétellel zárta, idén ez az összeg már a 6 milliárdot is meghaladta, a viszonteladók száma pedig ebben az időszakban 60-ról 200-ra növekedett. A cég 2018 májusa óta nyereségesen működik.

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek