A TV2 Csoport 2021-ben is megőrizte piacvezető pozícióját mindhárom kiemelt korcsoportban
2021 utolsó hónapját is kiemelkedő eredménnyel zárta a TV2, decemberben ugyanis átlagosan a TV2 csatornát választotta a legtöbb néző teljes napon, mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+). A hétköznapok eredményeit az ünnepi időszak koronázta meg igazán, hiszen karácsony mindhárom napján és szilveszterkor is a TV2 volt a legnézettebb csatorna teljes napon és főműsoridőben egyaránt, mind a három fő célcsoportban.
Karácsonykor a Reszkessetek, betörők! trilógia filmjei ismét hatalmas népszerűségnek örvendtek. A december 24-én, szenteste fél 9-től sugárzott első részre (Reszkessetek, betörők!), valamint a december 25-én szintén fél 9-től adásba került második részre (Reszkessetek, betörők 2. – Elveszve New Yorkban) is közel fél-félmillió 18-59 éves néző volt kíváncsi, amivel mindkét epizód a napi műsortoplista első helyét foglalhatta el. Karácsony első napján Kevin mellett az este 7 órakor kezdődő A Grincs című animációs film borzolta a kedélyeket, a 18-59 éves nézők közül 313 ezren (14,2% SHR) izgulhattak azért, hogy a mindig morcos Grincsnek sikerül-e ellopnia a karácsonyt.
A szilveszteri nézettségi versenyt szintén a TV2 nyerte, ugyanis december 31-én mindhárom kiemelt célcsoportban a TV2 csatornát választotta a legtöbb néző mind teljes napon, mind főműsoridőben. Az eredményekhez nagyban hozzájárult a Szerencsekerék szilveszteri ünnepi kiadása, melyre a 18-59 éves nézők 15,2%-a, több mint 300 ezer fő volt kíváncsi. Ezzel az eredménnyel a szilveszteri vetélkedő az idősávja legnézettebb műsora lett, megelőzve ezzel legfőbb riválisát, az RTL Klub-ot (8,8%).
December azonban nem csak az ünnepekről szólt, még a karácsonyi bejglisütés előtt hazatérhetett mindenki a Farmról, és A Nagy Ő is megtalálta párját. December 23-án ért véget a Farm VIP, melynek egy-egy epizódjára átlagosan a 18-59 éves nézők 14,3%-a, a 18-49 éves nézők 14,7%-a, valamint a teljes lakosság 17,2%-a volt kíváncsi, amivel a teljes lakosság tekintetében átlagosan idősávja legnézettebb műsora volt. A Nagy Ő utolsó rózsaceremóniájára szintén decemberben került sor. A két hétig tartó társkeresés végül nem csak Tóth Dávid számára zárult sikerrel, a párkereső reality teljes évada ugyanis a teljes lakosság tekintetében átlagosan szintén idősávja legnézettebb műsora lett (AMR: 581.070, SHR: 15,8%).
A decemberi műsorok mellett, a teljes év tekintetében is kiemelkedő eredményekkel büszkélkedhet a Sztárban Sztár leszek! második évada, ami az átlag nézői részesedése alapján az idősávja legnézettebb műsora volt a 18-59, a 18-49 és a 4 éves vagy annál idősebbek körében. Mindemellett a november 21-i finálét 1,2 millióan követték figyelemmel (AMR), ami így három Európa-bajnoki labdarúgó mérkőzést követően az év 4. legnézettebb műsora címet is megszerezte a teljes lakosság körében.
A teljes évet vizsgálva, 2021-ben a TV2 lett a legnézettebb csatorna a 18-49 évesek és a teljes lakosság körében, a 18-59 éveseknél pedig kis különbséggel, szinte fej-fej mellett zárta az évet a két fő kereskedelmi csatorna. A csatornacsaládok nézőkért folyó versenyében 2020 után 2021-ben is a TV2 Csoport csatornáit választotta a legtöbb néző, mivel átlagosan a 18-59 évesek körében 23,1%-os, a 18-49 évesek körében 22,5%-os és a teljes lakosság körében 24,8%-os közönségarányt ért el. A TV2 Kábelportfólió is mind a három kiemelt korcsoportban fölényes győzelemmel utasította magamögé az RTL Kábelportfóliót 2021 teljes nap átlag nézői részesedése alapján (A18-59, A18-49, A4+).
A TV2 Kábelportfóliójának zászlóshajója a Mozi+ 2021-ben átvette a Film+-tól a vezetést a kábelcsatornák harcában teljes napon és főműsoridőben egyaránt a 18-59 éves célcsoportban.