Felfoghatatlan fájdalmat kellett átélnie a gyászoló családnak.
November 18-án borzalmas veszteség ért egy walesi családot, miután 73 éves családtagjuk elhunyt. A 73 éves Peter Edwards a városi kórházban vesztette életét, majd miután a rokonok hamvasztást kértek, azt az utasítást kapták a folyamatot végző cégtől, hogy a hamvakat legkésőbb december 21-ig el kell szállítaniuk. A család kifizette a számlát, majd várták, hogy értesítsék őket.
Ám ez nem történt meg.
Az idős férfi fiának felesége december 21-én, azaz az elszállítás utolsó időpontjának napján felhívta a hamvasztást végző céget, mire azt a választ kapta, hogy az elhunytról semmit sem tudnak. És ez még csak a kezdet volt. Edwards családja a sokkoló információ után felhívta a kórházat, ahol az imádott édesapa meghalt, mire kiderült: a holttest még mindig náluk van, a hamvasztással megbízott cég sosem vette fel velük a kapcsolatot.
Az elhunyt férfi özvegye felidézte, hogy a halálesetet követő második napon szerződött le a céggel, akik felé azonnal rendezte is a költségeket, és várta a hívást, hogy mehet férje hamvaiért.
Anyámat csak az tartotta életben, hogy karácsony előtt visszakaphassa a apám hamvait.
– Mire csak annyit kapott, hogy nem tudják, hol van – panaszkodott a Wales Online című portálnak az elhunyt férfi gyászoló fia.
Utólag kiderült, hogy a fizetéssel akadt valamiféle adminisztrációs probléma, a hamvasztást végző cég szerint ugyanis a költségeket nem fedezték, ezáltal a hamvasztást sem kezdték el. Az ügy végül tisztázódott, a család azonban mérhetetlenül összetört a fájdalomtól.
– Ez nem a pénzről szól. Itt az apám felé mutatott tisztelet és méltóság hiánya az, ami felháborító. Édesanyám teljesen összeomlott, nem érti, hogy tehet ilyet valaki egy emberrel – tette hozzá Edwards fia.
A hamvasztásért, így a tévedésért felelős cég végül bocsánatot kért a családtól az okozott kellemetlenségekért, és megígérték, hogy mindent megtesznek a mihamarabbi ügyintézés értekében.