A cég a múlt szombati kalamajka miatt szeretné kompenzálni az előfizetőit.
Forrás: Pixabay
Múlt szombat délelőtt hoppon maradtak a Yettel ügyfelei: hiába igyekeztek telefonálni, illetve őket is hiába hívták, a cég hálózata ugyanis órákra leállt.
A mobilszolgáltató most közölte: kompenzálja az ügyfeleit, akik négyféle "ajándék" közül választhatnak. fontos azonban, hogy ezt május elsejéig meg kell tenni, amihez a legegyszerűbb út minél előbb belépni a mobilalkalmazásba, és ott aktiválni a kiválasztott kompenzációt!
A cég előfizetői négyféle kompenzációból választhatnak, ezek közt van az egynapos korlátlan belföldi hívás, mobilnet, illetve az egyhetes, hálózaton belüli korlátlan SMS, de aki éppen most szeretne okosórát vagy okoskarkötőt vásárolni a cégtől, az 10% kedvezményt kérhet – íja a HWSW oldala. A szolgáltató SMS-ben is értesíti azokat, akik valamilyen okból nem érik el az applikációt.