33 millió forintos profittal zárta első teljes üzleti évét a ZSHOWtime Kereskedelmi és Szolgáltató Bt., amelynek a baloldali kampányban kulcsszerepet kapott VV Zsolti az egyik arca. Korábban VV Zsolti kültag volt a cégben, amely nagyjából 90 milliós nettó árbevételből hasított ki egy arányosan kiemelkedően magas nyereséget.
Nagyot fordult a világ VV Zsoltival alig több mint fél év leforgása alatt. 2021. október 17-én Márki-Zay Péter előválasztási győzelmi beszédében még külön tapsot kért VV Zsoltinak – például a Partizán mellett – a kampányában játszott szerepéért.
Később a VV Zsolti néven ismerte vált influenszer még azt is bevallotta hogy a baloldal tanácsadója is volt a kampányidőszakban, amellett, hogy gyakorlatilag PR-műsorokban népszerűsítette az ellenzéket vezető politikusokat. Ehhez képest ma már az egykori villalakó egyre többet kritizálja a választási vesztes Márki-Zay Pétert.
2021 azonban ezzel együtt elég sikeres üzleti év lett VV Zsoltiék számára. A ZSHOWtime videócsatorna arca ugyan tavaly februárban feladta kültagságát a produkció mögött álló gazdasági társaságban, ugyanakkor helyére párja, Zsenyei Patrik lépett, beltag pedig egy utóbbival azonos című és vezetéknevű személy lett.
MONDHATNI TEHÁT, HOGY EGY CSALÁDI VÁLLALKOZÁS KÖRVONALAIT LÁTHATJUK, AMELY MŰKÖDÉSE ELSŐ TELJES ÉVÉBEN RÖGTÖN KÖZEL 90 MILLIÓ FORINTOS NETTÓ ÁRBEVÉTELT, ÉS 33 MILLIÓ FORINTOS ADÓZOTT NYERESÉGET KÖNYVELHETETT EL.
Ebben pedig a 2022 első negyedévét lefedő kampányhónap bevételei még nincsenek is benne.
Jól látható tehát, hogy a baloldal negyedik kétharmados eredménye ellenére is voltak, akiknek kifejezetten jövedelmező volt a 2021-es kampányesztendő.