Elfogyott a türelme a nőnek, kamu képeket küldött a cégnek.
Sokan megfogják érteni, hogy milyen helyzetbe került a 27 éves Sani Shah Angliában, akinek két csomagját is eltüntette egy szállítócég, majd heteken keresztül nem tudta elérni őket se személyesen, sem telefonon. Az üzeneteire ugyanis mindig egy számítógépes chatprogram válaszolt csak, amely akkor adott volna neki személyes kontaktot ügyintézőhöz, hogyha nagy a baj. Hát Sani hazudott egy hatalmasat, miután megunta a várakozást.
A fiatal nő ugyanis azt állította a chat-botnak, hogy az egyik futárjuk miatt kigyulladt a háza. Ehhez szerzett a Google képkeresőből egy kiégett ház fotóját, amit elküldött a cégnek. Erre természetesen egyből reagált egy ügyintéző, aki felvette a kapcsolatot Sanival. Ő gyorsan bevallotta, hogy a lakástűz kamu, és nem történt semmilyen atrocitás, csupán a két eltűnt csomagját keresi. Szerencséjére a cég munkatársa nem problémázott a helyzeten és utánajárt a dolgoknak, és így happy enddel zárult az akció, ugyanis visszakapta az elkallódó cuccai után a 200 dolláros összeget (73 ezer forintot) Sani - számolt be róla a Metro.
Természetesen nem ajánljuk senki számára, hogy ilyen módon kerüljön kapcsolatba egy futárszolgálattal, azonban Sani példája elég extrémnek számít, és lehet, hogy ezért is sajnálta meg az ügyintéző.