A világ legnagyobb közösségi hálózatát birtokló American Meta Platforms (a Facebook, az Instagram és a WhatsApp anyacége) árbevétele az első negyedévben éves szinten 3 százalékkal nőtt, meghaladta az elemzői várakozásokat.
A New York-i tőzsde szerdai kereskedése után a cég arról jelentett, hogy a március végével záródott három hónapban bevétele 28,6 milliárd dollár volt az egy évvel korábbi 27,9 milliárd dollár után. Az elemzői várakozások átlagában kisebb, 27,6 milliárd dolláros bevétel szerepelt.
A társaság adózott eredménye 5,7 milliárd dollárt tett ki a tavalyi első negyedévi 7,4 milliárd dollár után, ami 24 százalékos csökkenést jelent. A részvényarányos nyereség 2,72 dollárról 2,20 dollárra esett.
A Meta közlése szerint a közösségi hálózatba havi legalább egyszer belépők száma (MAU) éves szinten 2 százalékkal, 2,99 milliárd főre nőtt, míg a napi aktív felhasználók száma (DAU) 4 százalékkal, 2,04 milliárdra emelkedett.
A Meta azzal számol, hogy a bevétele a folyó második negyedévben 29,5-32 milliárd dollár lesz.