Megelégelték a hibákat.
Elkezdte bevezetni a digitális ártáblákat a Lidl Magyarország – tájékoztatta az itthon piacvezető kiskereskedelmi lánc a Világgazdaságot. Azzal magyarázták a lépést, hogy törekednek az innovációra és az esetleges hibák elkerülésére. A digitális ártáblák a várakozások szerint lehetővé teszik az akciók és egyéb információk valós idejű módosítását.
Tehát a Lidl kivezeti a papíralapú árcímkéket. Arra hivatkozik, hogy annak összetettsége „magában rejtheti a áruházakban dolgozó munkatársak hibázásának lehetőségét”.
A Lidl április közepén már jelezte, hogy mérlegelik a váltás lehetőségét. A papír árcímkékhez képest a digitális megoldás lehetővé teszi az árak és információk szinte valós idejű módosítását, ezzel pedig optimalizálja a bolti folyamatokat. A digitális címkék közvetlenül a készletgazdálkodási rendszerhez kapcsolódnak, ezért aztán automatikusan frissül rajtuk minden változás. Ennek eredményeképp lényegesen egyszerűsödik az új árak kinyomtatásának és az üzletekben való kihelyezésének bonyolult folyamata, ezt ugyanis kézi erővel kell elvégezni.