Reptér

50 ezer forinttal húzott le a Ryanair egy idős házaspárt: milliók háborodtak fel rajta

B.V.

Létrehozva: 2023.08.19.

Egy idős pár elképedve tapasztalta, hogy a légitársaság közel 50 ezer forintot kért el csak azért, hogy a reptéren kinyomtassák jegyeiket.

Ruth Jaffe és Peter Jaffe, a 79, illetve 80 éves házaspár, a londoni Stansted reptérre érve rájött, hogy sajnos mobiljukra a hazafele tartó járat beszállókártyája van letöltve, nem pedig azé, amelyikkel kijutnak Franciaországba. 

Ismét negatív szóbeszéd tárgya a légitársaság. Fotó: AFP

A becsekkolást online elvégezték mindkét útra annak ellenére, hogy Ruth a Ryanair weboldalát nagyon bonyolultnak, illetve félreérthetőnek találta. Végül sikeresen, a becsekkolás után letöltötte a beszállókártyát a mobiltelefonjukra, ám nem azt, amelyiket kellett volna. 

A hibára csak akkor jöttek rá, mikor a reptérre értek. 

Azt mondták menjek oda a Ryanair pultjához, ahol kinyomtatják a helyes jegyeket. Ekkor szembesültem vele, hogy fejenként 55 fontot ( majdnem 25 ezer forintot) kértek azért, hogy csak kinyomtassák. Nem elég, hogy zavarban voltam, még nagyon bántott is a dolog.

 - mesélte Mrs. Jaffe.

Mivel a házaspárnak nem volt más választása, így kifizették az 50 ezer forintos nyomtatást, hogy megszerezzék beszállókártyájukat. Lányuk (aki nem utazott velük), a hallottak után természetesen elmondta véleményét erről az egy perces műveletről a fapados légitársaságnak, pláne miután ülőhelyeikért szülei extra árat is fizettek, hogy a 79 éves anyja, rokkant, 80 éves férje mellett lehessen az út alatt. 

A Twitter (most már „X”) bejegyzést már több, mint 13 millióan látták, és sorra panaszkodnak az emberek arra, hogy milyen magas áron nyomtatják a jegyeket a reptéren,illetve, hogy milyen állandó, rejtett költségekkel dolgoznak. Voltak olyan hozzászólások is, amik pedig kifejezetten az mellett álltak ki, hogy a légitársaságoknak segíteni kéne idős utasaikat. 

Ezt Ruth is szeretné, aki elmondta, hogy idősként nehéz egyik pillanatról a másikra megtanulni a számítógép kezelését, ha nem úgy nőttél fel. 

A Ryanair közleményében természetesen csak arra hivatkozott, hogy utasaiknak ők 24 órával az indulás előtt értesítést küldenek arról, hogy végezzék el az ingyenes online check-int, és sajnálják, hogy ezt ők nem tették meg, - írja a BBC

 

 

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek