A hölgy halat szeretett volna enni, de az étel nem úgy nézett ki, mint amire számított.
Biztos sokan találkoztunk már azzal a helyzettel, amikor megrendeltünk valamit az internetről, de amikor a futár kihozta, akkor már nem egészen az volt a csomagban.
Nemrégiben ugyanez az eset fordult elő egy Roshan nevű Twitter felhasználóval is. A hölgy rendelt az Uber Eats-en keresztül, de amikor megérkezett hozzá az étel, az cseppet sem hasonlított arra, ami az étlapon volt. Roshan így írta le a történteket a közösségi oldalán:
Halat rendeltem egy étteremből az Uber Eats-en keresztül. Nézd meg, mit rendeltem és mit kaptam. És szerintük nem érdemlem meg a pénzvisszatérítést.
A hölgy a poszthoz fotókat is csatolt, az egyiken pedig látható, ahogy a műanyag dobozba beleraktak egy kis halat, köré pedig tettek egy citromkarikát. A kommentelők közül többen együtt éreztek Roshan-nal, sőt volt olyan aki egyenesen azt állította, hogy csalás, amit az étterem vele tett.
− Remélem, jól vagy, eltekintve ettől a borzalomtól - írta az egyik hozzászóló.
− Ezt még a ketchup sem menthette volna meg - jegyezte meg gúnyosan egy másik kommentelő.
Az Uber ügyfélszolgálata időközben válaszolt a nő panaszára, amelyben sajnálatukat fejezték ki az eset miatt. Emellett közölték, hogy szeretnék helyrehozni a hibájukat, valamint a teljes összeget visszautalják Roshan-nak - írja a Daily Star.