Drága számlát kapott egy étteremben egy négytagú csoport, ám hiába reklamáltak.
Egy szingapúri tenger gyümölcsei étterem keményen visszavágott egy vendégnek, aki kihívta a rendőrséget, miután soknak találta a számlát. A japán Junko Shinba a Seafood Paradise étteremben evett barátaival, és az alaszkai királyrák mellett számos drága ételt rendeltek. A számla ennek megfelelően borsos volt, a tíz százalékos szervízdíjjal együtt 1322 szingapúri dollárt (336 ezer forint) fizettek - írja a Daily Mail.
Viszont azt állítják, nem mondták nekik, hogy a rák súlya alapján kell fizetniük, és azt sem közölték velük, hogy az egész alaszkai rákot csak nekik főzik meg és szolgálják fel. Az étterem azóta rendezte a vádakat, megosztotta a felvételeket, amelyeken látszik, hogy a személyzet részletesen elmagyarázza az árat. Az étterem honlapján található étlapon az áll, hogy az alaszkai királyráknak "szezonális ára" van, míg a többi étel ára a súly alapján kerül meghatározásra. A négytagú csoport megdöbbent, amikor három tányérnyi, körülbelül 3,5 kg súlyú rák érkezett.
"Mindenkinek elakadt a szava attól, hogy egy vacsora négy felnőttnek ennyibe kerül. Egyikünket sem tájékoztatták arról, hogy kizárólag nekünk főzik meg az egész rákot, más éttermekben a rákot csak részben szolgálják fel. Három tányérnyi rákot, és sok mást kaptunk, képtelenek voltunk mindent megenni."
A csoport kihívta a rendőrséget, akik megpróbálták rendezni a vitát. Az étterem azóta közleményt adott ki, amiben felmenti magát.
"Mélységesen felháborodtunk a vendégek pontatlan állításai miatt. A személyzet kétszer is közölte a vendégekkel, hogy az alaszkai királyrák ára megegyezik a skót hórákéval, miközben az étlapra mutatott".
A felvételen valóban látszik, hogy a személyzet egyik tagja az asztalon lévő, 2023. augusztus 19-i dátummal ellátott étlapra mutat. Így a vendégek nem mentesültek a fizetési kötelezettség alól.