Díj

Közleményt adott ki 13 termékről a Lidl

Létrehozva: 2023.09.08.

13 hazai termékkel nyerte el a rangos Érték és Minőség Nagydíjat a Lidl Magyarország, melyet szeptember 7-én, a Gazdaság Ünnepén megrendezett ünnepélyes díjátadón vehetett át a vállalat.

A Lidl Magyarország közel 20 éve áll vásárlói rendelkezésére magas minőségű, kiváló ár-érték arányú termékeivel. A diszkontlánc számára fontos, hogy kínálatában minél nagyobb arányban legyenek minőségi magyar termékek, hogy ezzel a fogyasztói igényeket maximális kiszolgálja, egyben hozzájáruljon a magyar gazdaság sikereihez is.

Lidl
13 hazai termékkel nyerte el a rangos Érték és Minőség Nagydíjat a Lidl Magyarország Fotó: Kallus György

A Lidl az idei évben 3 pályázat keretében két termékcsaláddal és egy termékkel önállóan pályázott: az új formába bújt régi kedvenc, a nosztalgia kifli termékcsalád 4 árucikkével (hagyományos ízvilág, teljes kiőrlésű, pur-pur lisztes és sajttal szórt változat), a Pikok Pure parasztkolbásszal, továbbá az édesszájú vásárlók igényeire reagálva nemrégiben bevezetett Confiserie Firenze sütemény termékcsaládba tartozó 8 finomsággal (habos szelet, kókuszkocka, mini sajtos roló, hólabda, piskótatekercs, mézes szelet, puncs szelet és zserbó szelet)

A gondosan összeválogatott alapanyagoknak, a hazai szakemberek gondos munkájának és a magas minőségnek köszönhetően a termékek kiválóan szerepeltek a zsűri szigorú próbáján és ezzel elnyerték a rangos Érték és Minőség Nagydíjat.

Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője az elismerések átvételét követően elmondta: „A Lidl Magyarország a kiskereskedelmi szektor piacvezetőjeként kiemelt figyelmet szentel annak, hogy a vásárlók számára kiváló minőségű és jó ár-érték arányú termékeket kínáljon, és népszerűsítse, előnyben részesítse a magyar termékeket. Az Érték és Minőség Nagydíjon évről-évre megméretjük magunkat és az elnyert díjak rendkívül fontos szakmai visszaigazolását jelentik annak, hogy termékeink kimagasló minőséget képviselnek a hazai piacon. Mindemellett segítik a vásárlókat a tudatos választásban, akik a hazai termékek vásárlásával maguk is hozzájárulhatnak a magyar gazdaság erősítéshez.”

A Lidl Magyarország 2013-ban indította útjára a „Lidl a magyar beszállítókért” programját. A vállalat nem titkolt célja az volt, hogy a kormányzati törekvésekkel összhangban támogassa a magyar beszállítókat, kkv-kat, termelőket és ezáltal hozzájáruljon a hazai gazdaság fejlődéséhez.

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek