A Bors információi szerint pár napja világszerte milliók által követett Instagram és TikTok influenszerek érkeztek Budapestre azért, hogy a következő napokban a fővárost és Magyarországot népszerűsítsék.
A közösségi médiában már több ezer kép bizonyítja, hogy a tartalomgyártók a főváros szebbnél szebb pontjait mutatták meg követő táboruknak. Az ügy kapcsán lapunk megkereste a Magyar Turisztikai Ügynökséget is.
„Az Y és Z generáció tagjait, médiafogyasztási szokásaik miatt egyre kevésbé lehet elérni a klasszikus marketingeszközökön keresztül. Ez vezetett ahhoz, hogy a Budapest Influencer Trip keretében neves, nemzetközi influenszerekkel működjünk együtt, hiszen ők a közösségük úti cél választását is hatékonyan befolyásolhatják” – emelte ki Miklós István, a Magyar Turisztikai Ügynökség marketingvezetője. Hozzátette, a Budapest Influencer Trip az MTÜ tavaszi forgalomösztönző kampányának része és bár Budapesttel ragadja meg a nemzetközi turisták érdeklődését, az integrált marketingkampány az egész országra, mint sokszínű úti célra irányítja a figyelmet.
A Magyar Turisztikai Ügynökség tájékoztatása szerint meghívásukra a 14 országból érkező mintegy 50 nemzetközi és több mint 100 hazai influenszer összesen több mint 155 millió Instagram és 176 millió TikTok követőt ér el világszerte. A háromnapos akció minden korábbinál nagyobb megjelenést biztosít hazánk számára a közösségi médiás felületeken. Ilyen nagyhatású és újtípusú marketingaktivitásra eddig Európában is csak elszórtan volt példa.
Sőt! A meghívott szereplők a három nap folyamán egy rendhagyó filmforgatáson vesznek részt, amelynek keretein belül közel 100 fős stáb és 5 drón követi a mintegy 50 nemzetközi véleményvezér minden lépését a főváros ikonikus helyszínein.
Budapest népszerűsítésére olyan világhírű tartalomgyártók mondtak igent, a Victoria's Secret modell Frida Aasen vagy a több, mint nyolc millió insta követővel rendelkező divatblogger, Olivia Palermo.