Megnyugtattak mindenki, hogy a nagy népszerűségre való tekintettel újra forgalomba kerülhet a termék.
Ha csütörtök, akkor új akciók a boltokban! Nem volt ez másképp ezen a héten sem, ráadásul a Lidl egy őrült leárazást hirdetett meg, ami miatt a vásárlók megrohamozták az üzleteket. Az akciós áru pillanatok alatt elfogyott, sokan nem is jutottak hozzá, pedig csak azért mentek be a boltba.
A Lidl brit áruházaiban egy 20 saját márkás, Cien terméket tartalmazó szépségápolási csomagot kezdtek el árulni csütörtök reggel, 70 angol font helyett (31 ezer Ft) mindössze 2 fontért (900 Ft). Azonban pillanatok alatt elfogyott, sok vásárló már az akció meghirdetésének a napján arra panaszkodott, hogy hiába ment el a boltba csak emiatt, nem jutott hozzá a leárazott csomaghoz. Az pedig még bosszantóbb, hogy vannak olyanok, akiknek ugyan sikerült hozzájutniuk, de csak a haszonszerzés vezérli őket, és 50 fontért (22 ezer 500 Ft) árulják a csomagokat az eBayen.
A Lidl arról tájékoztatta a Mirrort, hogy az akció reggelén 35 ezer vásárló próbálta megvásárolni a dobozt. Megnyugtattak mindenki, hogy a nagy népszerűségre való tekintettel újra forgalomba kerülhet.
A példátlan fogyasztói kereslet miatt a Lidl bejelentette, hogy megvizsgálja a Lidl Beauty Box második árusításának a lehetőségeit
– fogalmazott a szóvivő.
A doboz legdrágább terméke egy 10 fontos (4500 Ft) értékű arctisztító kefe, emellett nappali és éjszakai krémek is voltak benne, amelyek egyenként 7,5 fontba (3300 Ft) kerülnek. Egyébként a dobozok eladásából származó teljes bevételt a Lidl jótékonysági partnerét, az NSPCC-t kapja.