Reklám

Óriási a felháborodás emiatt a reklám miatt, már több mint egymillióan látták

B.

Létrehozva: 2024.05.10.

Az Apple amerikai technológiai óriásvállalat bocsánatot kért, miután a legújabb iPad Pro típusú készülékének reklámja felháborodást keltett - számolt be az Ad Age című amerikai magazin.

Az Apple legújabb reklámjában az látható, amint egy nagy méretű, hidraulikus prés látványosan összenyomja a művészet és a kreativitás különböző kellékeit, a helyükön pedig már csak a cég nemrég bemutatott tabletje, az új iPad Pro látható.

A célunk, hogy mindig ünnepeljük meg, ha felhasználóink ezerféle módon fejezik ki magukat és keltik életre az elképzeléseiket az iPad segítségével. Ezzel a reklámmal azonban elvétettük a célt, és ezt nagyon sajnáljuk

 - idézte a magazin Tor Myhren-t, az Apple marketingvezetőjét.

A cég által a YouTube videómegosztón és az X-en bemutatott reklámot már több mint egymillióan nézték meg.

A közösségi média oldalakon olvasható kritikák szerint a reklám érzéketlen, és színtelen, disztópikus világot mutat be, mely szokatlan az emberbarát és különleges megítélésű képet mutató vállalattól.

Hugh Grant Golden Globe-díjas brit színész is kritizálta a reklámot, szerinte a hirdetés bemutatja, hogy a "Szilícium-völgy hogyan zúzza szét az emberi élményt".

A kaliforniai székhelyű vállalat kedden mutatta be az új tabletjeit, melyben már egy mesterséges intelligenciát támogató chip kapott helyet.

 

 

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek