A hosszú utazások megterhelők lehetnek, ezért sokan fizetnek plusz pénzt jobb ülőhelyekért. Ahogy azt azonban a következő eset is mutatja, a légitársaságoknak néha más elképzeléseik vannak, még akkor is, ha már kifizetted a helyet, és készen állsz az utazásra.
Vannak olyan helyzetek, amikor egy hosszú utazás előtt úgy gondoljuk, már mindenre felkészültünk, aztán valami mégis áthúzza a számításainkat. Egy ausztrál nő is hasonló helyzetbe került, amikor órákat kellett úgy utaznia egy repülőgépen, hogy egy ismeretlen csecsemő ült az ölében.
A 19 éves Lily Winward elárulta: az Etihad Airways légitársasággal repült vissza egy athéni atlétikai versenyről, amikor a járat leszállt egy pihenőre az Egyesült Arab Emírségekben. A légitársaság személyzete azt mondta neki, hogy a gép túl van foglalva, így egy szállodában fogják elhelyezni a következő járatig. A fiatal lány nem érezte biztonságosnak, hogy az éjszaka közepén egy ismeretlen helyen elhagyja a repülőteret, és egy másik utas is zaklatta, hogy szálljon be egy taxival vele és menjenek el a hotelba.
Ideges voltam. Sírtam és azt mondtam: „Csak haza akarok menni; nem érzem magam biztonságban, ha szállodába megyek, különösen, ha ez a srác zaklat!"
A helyzet következtében pánikrohamot kapott, majd a légitársaság munkatársai közölték vele: mégis fel tud szállni a gépre, de osztoznia kell egy csecsemővel az ülésen. Az út hátralévő részét, ami egy 15 órás időintervallumot ölelt fel, egy ismeretlen gyermekkel az ölében töltötte a fiatal lány.
Nem volt megelégedve a megoldással, így felvette a kapcsolatot légitársasággal.
Azt gondolom, ez nem megfelelő egy olyan embernek, aki 3000 dollárt fizetett egy helyért. Ennek nem szabadna megtörténnie.
A légitársaság persze nem válaszolt sem Lily, sem az utazási ügynöke üzenetére sem. A történetet megosztó Unilad is felkereste őket, de választ ők sem kaptak.