Nagyon kiakadtak a vásárlók a hír hallatán.
A rutinos Tesco vásárlók már jól tudják, hogy az áruházlánc üzleteiben egyszerűen meg lehet nyitni az alkalmazást, majd a „Pay In-Store” funkcióval egyetlen kód beolvasásával fizethetnek és már gyűjthetik a Clubcard pontokat. A legfrissebb hírek szerint ennek a lehetőségnek március 7-től búcsút inthetnek a vásárlók a briteknél, az áruházlánc ugyanis úgy döntött, hogy kivezeti ezt a funkciót a Tesco alkalmazásból.
A Tesco e-mailben értesítette vásárlóit a változásról, és tájékoztatta őket arról, hogy a jövőben a fizetés és a pontgyűjtés külön lépésekben történik majd. Az üzenet szerint a változtatás célja, hogy a legjobb ár-érték arányt és kényelmet biztosítsák a vásárlók számára. A „Pay In-Store” funkció megszüntetésével az alkalmazásban tárolt kártyaadatok is törlődnek, kivéve, ha azokat a GetGo, Whoosh vagy házhoz szállítási vásárlásokhoz használják - írja a Ripost a Mirror nyomán.
A lap szerint a Tesco ugyanakkor továbbra is arra biztatja vásárlóit, hogy a Clubcard pontok gyűjtéséhez használják az alkalmazást vagy a fizikai Clubcard kártyát, illetve hozzáadhatják azt az Apple vagy Google Wallethez.
A döntés miatt sok vásárló kiakadt, nem tetszésüknek pedig a közösségi médiában adtak hangot. Többen például azt írták, hogy a funkció kényelmes és időtakarékos volt számukra. Egy Reddit-felhasználó pedig arról panaszkodik, hogy ez a döntés teljesen érthetetlen, miért kellett egy egyszerű lépést kettőre bontani, míg mások napi szinten használták a funkciót, és egyszerűen nem értik a Tescót.