Úgy tűnik a McDonald's is csatlakozik az harchoz az új felkapottabb burgerek terén. Nagy változásokat jelentett be a gyorsétteremlánc, ami nagyban átalakíthatja a kínálatot.
Több mint hét évtizeddel ezelőtt a McDonald's testvérek kockázatot vállaltak, amikor átalakították az amerikai barbecue éttermüket, és hamburgert és tejshaket áruló standdá alakították, amely egyszerű menüt kínált 15 centes hamburgerekkel. Azóta a szerény hamburger maradt a meki étlapjának középpontjában, és a cég több mint 300 milliárd hamburgert adott el a megalapítása óta. Azonban most a gyorsétterem óriás felismerte, hogy a globális trendek azt mutatják, hogy a csirke és az italok ugyanolyan fontosak.
Kedden a cég bejelentett egy jelentős infrastrukturális változást, amikor létrehozta a Keresztfunkcionális Étteremélmény Csapatot, amely gyorsan végrehajtja a víziókat és ötleteket. A lépés részeként a McDonald's kategóriacsapatokat is bevezetett, amelyek a marhahúsra, valamint a csirkére és italokra összpontosítanak.
Chris Kempczinski, a cég vezérigazgatója elárulta, hogy ez része annak a tervnek, amely a legnagyobb versenytársakkal szembeni küzdelemre irányul a csirkeiparban.
Olyanokkal versenyzünk, mint a KFC, amely teljes mértékben elkötelezett a csirke piacán való győzelem mellett. Ezért az új kategóriacsapat lehetővé teszi számunkra, hogy ugyanolyan szintű fókuszt tartsunk, hogy megvan-e minden, amire szükségünk van, hogy győzzünk a csirke, az italok és a marhahús piacán is.
A gyorsétteremlánc visszahozta a Snack Wrapseket, csirke csíkokat indított, és 2024 októberében először kezdte el árusítani az Egyesült Államokban a csirkéből készült Big Macet. Bár ezek a változások egyenlőre nagyrészt a vállalat amerikai részét érintik, sokan kíváncsian várják már, hogy más országokban mivel rukkolnak elő - írta a Mirror.