A vonatokat is lassítja a Tisza-Brüsszel paktum.
Leplezetlen őszinteséggel beszélt arról Kollár Kinga, a Tisza Párt EP-képviselője, hogy a brüsszeli politika miként segíti a Tiszta választási esélyeit. Eddig csak Kollár Kinga azon szavait idézték a vallomásnak is beillő felszólalásból, amelyek az elmaradó kórházi felújításokat üdvözölték, a politikus azonban nem csupán az egészségügyi fejlesztésekről, hanem a felújításra szoruló vasúti vonalakról és az emiatt lassan haladó vonatokról is beszélt az Európai Parlament bizottsága előtt - írja a Magyar Nemzet.
Azt kell mondanom, hogy ez nagyon hatékony volt, hozzávetőlegesen 21 milliárd eurót függesztettek fel a Magyarországnak járó támogatásokból, amelyekből egymilliárdot már el is vesztettek a magyarok. És ennek nagyon súlyos hatása volt a magyar államra. Nem tud befektetni a közszolgáltatásokba. (…) Arra gondolok, hogy példát is említsek, az RRF programból ötven kórházat lehetett volna felújítani, ami nem történt meg. Ha a magyar vasútvonalakat nézzük, ez egy tragédia. Néhány vonalon a vonatok sebessége alacsonyabb, mint 150-170 évvel ezelőtt
- mondta el, szó szerint, Kollár Kinga.
Brüsszel ugyanis pontos listát vezet arról, hogy hazánk milyen fejlesztésekre szeretne uniós forrásokat felhasználni, a pénzt viszont mondvacsinált, politikai okokból visszatartják az EU-s vezetők. Mindeközben Magyar Péter éppen azokon a helyeken bukkan fel és kampányol, legyen az kórház vagy vasúti vonal, amelyek felújítása, modernizálása az uniós pénzek visszatartása miatt késik.
Ahogy arról korábban a Ripost is beszámolt, Kollár Kinga a Bennfentes által közzétett videóban szemérmetlenül kijelentette, hogy szégyelli, hogy magyar.
Szégyellnem kell néha magamat azért, mert magyar vagyok. Kollár Kinga vagyok, de jelenleg Luxemburgban élek. Az Európai Bizottságnak dolgozom
- jelentette ki Kollár Kinga. Mutatjuk: