Egy mozgáskorlátozott férfi és családja, épp egy nyaralásra indultak, amikor az egyik légiutas-kísérőnek szemet szúrt a férfi egyik problémája. Egy gyors megbeszélést követően a személyzet tagjai letessékelték az egész családot a járatról a többi utas szeme láttára.
Egy mozgáskorlátozott nyugdíjas azt állítja, hogy egy kabinszemélyzet tagja leküldte őt egy EasyJet járatról, miután meghallotta a feleségével folytatott beszélgetésüket. A 79 éves Barry Dobner április 3-án indult volna Manchesterből Athénba, egy két hetes nyaralásra feleségével, Alisonnal és barátjukkal Sheilával, a szállás és a közlekedés is már le volt beszélve a mozgáskorlátozott férfi számára, azonban egy légiutas-kísérőnek szemet szúrt a férfi problémája.
Barry azt állítja, hogy váratlanul letessékelték őket a repülőgépről, mindössze néhány perccel az indulás előtt, miután a személyzet észrevette, hogy nem tudja használni a mosdót az út folyamán. A 79 éves férfi elárulta, hogy 18 évvel ezelőtt agyvérzést kapott, és azóta nem tud kerekesszék nélkül közlekedni.
Az egész gép állva nézte, mi történik. El tudják képzelni, hogyan éreztem magam.
Barry elmondása szerint az légitársaság már tudott a kerekesszékes szükségleteiről, amikor ő és Alison megvásárolták a jegyüket. Segítettek nekik felszállni a gépre, és a 11. sorba ültették őket a négyórás útra, amely 16:40-kor indult volna.
A pár azt állítja, hogy a dolgok akkor fordultak rosszra, amikor egy légiutas-kísérő meghallotta, hogy Barry hordozható vizelettartálya a kézipoggyászában van.
Egy légiutas-kísérő elhaladt mellettünk, és azt mondta: "Elnézést, van vizelettartálya?" A feleségem azt válaszolta, hogy igen, vészhelyzetekre. Erre azt mondta: "Várjon egy percet"; visszajött, és megkérdezte el tudok-e menni a mosdóba, amire a feleségem mondta, hogy nem tudok járni.
A családot leszállíttatták a repülőgépről, azzal az indokkal, hogy nem tud elmenni a férfi a mosdóba, ami Alisont teljesen felháborította.
Repültünk már EasyJettel és Ryanairrel, és még soha nem volt ilyen. A legjobban az idegesít fel, ahogy beszéltek vele. Borzasztó, hogy így bántak egy fogyatékkal élő emberrel, különösen úgy, hogy előtte minden információ birtokukban volt. Egyszerűen nevetséges.
A család panaszt tett a légitársaságnál, hiszen óriási anyagi károkat szenvedtek az elmaradt utazás miatt. Az EasyJet szerencsére gyorsan válaszolt a problémára, és teljes visszafizetést kínáltak fel a családnak, azonban ez nem segített a lealacsonyító bánásmódban részesült Barry érzésein, akinek az önbizalma teljesen elveszett - írta a Mirror.