Egyelőre nem tudni, mi lesz a Fábry-show sorsa, annyi biztos, hogy a showman cégével nem hosszabbított szerződést az MTVA.
Repül vagy marad a köztévénél Fábry Sándor? Ez a kérdés foglalkoztat-ja a tévésszakmát, miután az MTVA nem hosszabbított szerződést a showman produkciós cégével. A királyi tévé nem verte nagydobra a döntést, mindeddig csupán a bennfentesek tudtak róla.
Fábry Sándor, miután távozott az RTL Klubtól, a köztévénél már saját produkcióként gyártotta szórakoztató műsorát, ami annyit jelent, hogy saját maga producere is volt. Cége, a Trisó Produkciós Kft. felettébb jól jövedelmezett: nyilvánosan elérhető szerződése szerint évente húsz adást kellett szállítania 2012-től, és adásonként 22 millió forint plusz áfa landolt a cég kasszájában. Tavaly év végéig tehát három év alatt 1,3 milliárd forintba került Fábry műsora az adófizetőknek. Hogy mi lesz idén? Egyelőre nem tudni.
– Ígérgetik neki, hogy folytatódik a show, de szerződése még nincs. Teljesen bizonytalan Fábry műsorának sorsa. Az MTVA háza táján teljes átszervezés folyik márciusig, senki sincs biztonságban, egyedül Kálomista Fapad című tévésorozata a kivétel, ennek alkotói már aláírták a szerződésüket – mondta el informátorunk.
Az MTVA január 6-án kiadott sajtóközleményéből kiderül: a Fábry átkerül a Duna World-re, így péntekenként látható lesz, de csak ismétlésként.
Kérdéseinkre, miszerint Fábry műsora idén folytatódik-e a köztévénél, és hosszabbítottak-e szerződést a showman cégével, a Trisó Kft.-vel, az MTVA sajtóosztálya megerősítette információnkat, de nyitva hagyta a folytatás kérdését.
– Az ön által említett szerződés hosszabbítása nem történt meg. Amennyiben a jelenlegihez képest Fábry Sándor műsorára vonatkozóan változik a helyzet, az információt a közmédia saját felületein megjelenteti – kaptuk a hivatalos választ.
Ezután hiába szerettük volna megtudni, hogy ez mit takar pontosan, nem kaptunk érdemleges választ.
Romlott a nézettsége
Fábrynak 2014 első felében sikerült egyszer 600 ezres nézőszámot produkálnia a teljes lakosság körében, de átlagosan csak 400 ezren nézték a humor nagyágyúját. Amíg az RTL Klubnál szórakoztatta a nézőket, előfordult, hogy millióan, sőt, még többen választották. Tavaly olykor meg kellett elégednie a 330 ezres közönséggel. Messze van a kettő egymástól...