A Duna Tv torkán akadt a Szálka: csak maroknyi néző volt kíváncsi Bagi és Nacsa műsorára. Három hónapos kihagyás után szinte észrevehetetlenre sikerült a visszatérés.
Tíz évvel ezelőtt még nézettségi csúcsokat döntöttek a Banánhéj, a Médiacápa és a Bagi-Nacsa Show-val. Mióta elhagyták a kereskedelmi csatornákat, azonban csak döcög a duó szekere, sőt a közszolgálati tévén mély kátyúba került: tökéletes érdektelenségbe fulladt a két humorista műsora.
A Szálka 2011 óta fut az m1-en, és bár ott folyamatos emelkedést tudott hozni a nézettségben, a csúcsot jelentő 10–12 százaléknyi néző meg sem közelítette a TV2-es aranykort.
Bagi és Nacsa utoljára szilveszterkor jelentkezett műsorával, az elmúlt három hónapban átmeneti száműzetésre ítélte őket a királyi tévé. Egy ilyen kényszerpihenőt – úgy tűnik – nem lehet büntetlenül megúszni. A csütörtök esti visszatérés siralmasra sikerült, az ötven év alatti korosztály gyakorlatilag egy pillantásra sem méltatta, a teljes lakosság körében a nézettség mindössze négy százalék körül mozgott - írja az Origo.
A kereskedelmileg fontos 18–39-es korosztály szinte mérhetetlen volt: az ábrán látható, hogy az adás nézettsége többnyire öt százalék alatt volt, a mélyponton elérte a két százalékot – hasonlóan lehangoló grafikont ritkán láthatunk. Összehasonlításul: aznap este az RTL Klubon a Barátok közt harminc százalék körül teljesített. A humoristák mégis bizakodóak.
– Ez volt az első rész, én ennél sokkal rosszabb nézettségre számítottam – magyarázza Bagi Iván. – Struktúraváltás volt, ami számunkra is sok újdonsággal járt. Az a véleményem, hogy időt kell adni az embereknek arra, hogy átálljanak és megszokják, hogy a Dunán találkoznak velünk. A nézettséget egyébként nem tartjuk kudarcnak, nem vesszük magunkra. Nyilván sokan nem tudták, hogy csatornát váltunk, és a három hónap kihagyás tényleg sok. Ahhoz képest, hogy ennyit álltunk, egész jó az elsőre szerénynek tűnő nézettség! – nyilatkozta Bagi.