Celeb

Zuckerberg kutyája lenyomja Lévai Adri melleit

H. Á.

Létrehozva: 2015.12.01.

Cuki kutya és szép nő – jól bevált recept a sikerhez. Úgy tűnik, a régi mondás ma is működik, legalábbis ezt mutatja a legnépszerűbb magyar Facebook-felhasználók listája.

Bármilyen furcsa ezt leírni, korunk leghíresebb magyarja alighanem egy négylábú, fehér pulikutya.

Mark Zuckerberg és felesége 2010-ben szerezte be magának a Beast (Fenevad) névre hallgató ebet. A Facebook alapítója három évvel később nejével Magyarországra is ellátogatott egy pulitenyészetre, mert kíváncsiak voltak, milyen egy fekete puli. Beastnek egyébként 2,2 millió rajongója van.

 

Monday morning.

Szerző: Beast2014. július 14.

 

A második helyen Lévai Ad­rienn egykori playmate áll: neki közel kétmillió követője van. Sokan meglepődnek ezen, de a modell egyszerű magyarázatot adott nekünk.

 

Monday Chill with Darth Vader

– Nagyon sok külföldi munkám van, így rengeteg külföldi rajongóm van. A legtöbben – 231 ezren – az Egyesült Államokból követnek. Ezután Mexikó, India, Pakisztán és Brazilía következik, csak azután Magyarország. 80 ezerrel. Egy venezue­lai Playboy-sorozatom után például 150 ezer új követőm lett – árulta el nekünk Adri, aki arról is híres, hogy rendszeresen megünnepli melle születésnapját. Posztjai ennek megfelelően leginkább mellben erősek.

– Ha mást osztok meg, senkit sem érdekel. Ráadásul főleg az amatőr szelfikre buknak: egy profi címlapképre pár ezer lájkot kap, míg egy félhomályos mobilos szelfi akár hetvenezret is – teszi hozzá.

Harmadik helyen Schobert Norbi és Rubint Réka áll: ketten együtt 1,7 millió rajongóval rendelkeznek. A fitneszguru házaspárnak külön-külön is impozáns számú követője van, Norbinak 964, Rékának 727 ezer.

Őket két fiktív karakter követi: Tibi atya egy „fiktív, humbákföldi lecsúszott pap”, aki a Facebook egyik legnépszerűbb megmondóembere, míg a Túró Rudi többszázezres népszerűsége nem szorul különösebb magyarázatra. 

A magyar politikusok népszerűsége nagyjából lefedi pártjaik népszerűségét. Orbán Viktor már a 2010-es kampányban is aktívan használta a közösségi oldalt. Egy ízben azzal dicsekedett később: a Facebookon nyerte meg kétharmaddal a választásokat.

1. Orbán Viktor (miniszterelnök): 447 ezer
2. Vona Gábor (Jobbik elnöke): 263 ezer
3. Mesterházy Attila (MSZP-s politikus): 217 ezer

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek