Ezt a pillanatot meg kell örökíteni – mintha ezt mondaná Tilla, mikor szelfit készít. Most tudták meg ugyanis: újra a TV2 szuperprodukciója lett a hét legnézettebb műsora a teljes lakosság körében. A Sztárban sztár ismét minden célcsoportban a legnézettebb, a teljes lakosságból 1,2 millióan nézték.
A Star Academy élő adását az éppen tévét néző 19–59 évesek több mint egytizede követte nyomon, de talán ennél is többet mond, hogy a teljes lakosság 15 százaléka választotta a kiélezett versenyben. Egyre inkább kiéleződik a verseny a TV2 Csoport és az RTL Klub Csoport kábelcsatornái között. A nézettségi adatok azt mutatják, hogy míg májusban még csaknem háromszor annyian nézték az RTL Klub kábelcsatornáit, már olvad a különbség. A TV2 Csoport a saját kábelcsatornáin majdhogynem megduplázta számukat, közönségaránya 5,6 százalékról 9,3 százalékra nőtt. A TV2 vezetői portfólióban gondolkodnak, hét új csatornát indítanak, így 2016 novemberére már 11 csatornából álló készletük lesz.