Nem talált olyan alvállalkozókat, akik minőségi munkát tudnának végezni, így egyelőre feladta álmát Szabó Zsófi. Ruhakollekciójából azonban majdnem minden darab elfogyott.
Hatalmas csinnadratta közepette tavaly tavasszal mutatták be Szabó Zsófi első ruhakollekcióját. A Carnute-ről akkor a műsorvezető úgy nyilatkozott: élete egyik legnagyobb álma valósult meg. A márkának nemcsak tulajdonosa és tervezője, hanem – természetesen – az arca is lett Zsófi, aki férjével, Zsolttal közösen dobta piacra a kollekciót. Az akkor még csak jegyben járó szerelmesek „első közös gyermeküknek” nevezték a vállalkozást. Az első két, tavaszi és nyári garnitúra után azonban, bármilyen nagy is volt a felhajtás, a márka – úgy tűnik – befejezte pályafutását.
Zsófi már sem közösségi oldalain, sem máshol nem reklámozza a termékeket, egy tavaly nyári bejegyzés óta nem frissült az oldal. A nyíregyházi Carnute boltban pedig egészen más jellegű női ruhákkal töltötték fel a polcokat a műsorvezető egyszerű, letisztult szabású kollekciója után.
– Valóban felfüggesztettük a gyártást egy időre – ismerte el lapunk kérdésére Zsófi, azt is elárulva, miért vált meg átmenetileg a korábbi nagy álomtól. – A tavaly nyári Nyerő Páros forgatása, az esküvőszervezés és a későbbi Playback Párbaj felvételei miatt nem volt időm vele foglalkozni. Zsoltival is főleg Budapesten tartózkodunk mostanában, ez is megnehezítette a szervezést. De ami még nagyobb probléma, hogy nem találtunk olyan varrónőt, varrodát, ahol folyamatosan, állandó magas minőségben tudtak volna nekünk dolgozni – magyarázta a fiatal feleség, aki azt is elárulta, a kezdeti nehézségek után sem adta fel, hogy egyszer egy nagy márka tulajdonosa váljék belőle.
– Már vannak terveim egy új kollekcióra, de most elsősorban a tévés feladataimra koncentrálok. A márkának egyébként jó volt a fogadtatása, majdnem az összes darab elfogyott – mondta Zsófi, aki férjével hárommillió forintos kezdőtőkével alapította a céget. A műsorvezető úgy érzi, ez a pénz nem fog elveszni. – A Carnute és a köré épített brand nem veszett el, sőt igen hamar lett erős márka. Így ha lesz új kollekciónk, szerintem az is hamar el fog kelni – érvelt Zsófi.