Forrás: Czerkl Gábor
Nem tudni pontosan, hogy a több lábon állás vagy az előremenekülés gondolata vezérelte Zámbó Árpyt, amikor úgy döntött, eljött az ideje, hogy a szórakoztatóipar kimaxolása után beszálljon a szépségiparba is. Jimmy fivére egy fiatalító krém reklámarcaként mosolyog vissza újabban a képernyőről.
Charles Darwin óta tudjuk, hogy a szépségérzet az elme természetétől függ, nem a csodált tárgy bármiféle valós tulajdonságától. Valószínű, ezt az elvet vallja az az örök fiatalságot ígérő, titokzatos ránctalanító krémet terjesztő vállalkozás is, amelyik Zámbó Árpyt találta a legalkalmasabbnak arra, hogy reklámarcként népszerűsítse csodatermékét. Az egyik kis kábelcsatornán ugyanis egy ideje már fut egy félperces kis reklámfilm, amelyik azt a kérdést feszegeti, hogy vajon mi lehet Zámbó Árpy titka? Ahogy elhangzik a kérdés, máris érkezik rá a válasz: egy új natúr kozmetikai termékcsalád kenőcse tehet mindenről. Szereplés előtt Árpy mindig egy különleges ránctalanító mikrokrémet használ, amely két perc alatt akár tíz évvel fiatalabb arcot varázsol
– Az örök fiatalság titka. Ami a bőrt illeti – erősíti meg a reklám üzenetét Árpy.
Lapunk szerette volna megtudni Jimmy testvérétől, miből is van ez a csodakrém, tényleg ilyen gyorsan és látványosan hat, és hogyan választották őt a termék reklámarcának, de többszöri megkeresésünkre is rendre elutasította a válaszadást. A reklámban feltüntetett telefonszámot is hiába hívtuk, nem vették fel.