Celeb

TOP7: Ezekre a klipekre kattintottak a legtöbben

Bors

Létrehozva: 2017.11.19.

7. Taylor Swift: Shake It Off (2 milliárd 437 millió)

A szőke énekesnő minden klipje nézők millióit vonzza, de a 2014-es Shake It Off valamennyit fölülmúlja. A dal válasz a sztárokat érő folyamatos kritikákra, amiket lehetetlen kontroll alatt tartani a mai világban – erről Swift nyilatkozott egyszer. A cím összesen 36-szor hangzik el a dalban.

6. Ed Sheeran: Shape of You (2 milliárd 708 millió)

A 26 éves angol énekes-dalszerző ezzel a dallal rekordot döntött:  több mint 10 milliós rekordjával az egy nap alatt legtöbbször meghallgatott szám lett a Spotify-on. A leggazdagabb 30 év alatti brit sztárok közé tartozó Sheeran. A szám írásának elején még azt gondolta szerzőtársaival, hogy Rihannának írják a számot, de aztán rájöttek, nem lenne ez való a barbadosi énekesnőnek. A szám egyébként arról szól, ahogy Sheeran egy bárban beleszeret valakibe.

5. Mark Ronson & Bruno Mars: Uptown Funk (2 milliárd 759 millió)

Hónapokig tartott, mire a két zenész „tető alá hozta” a dalt, sokáig különböztek az elképzeléseik. Végül 2014. novemberében született meg a szám, amit 2016-ban két Grammy-díjjal jutalmaztak. A videoklipet amúgy nem egy, hanem több amerikai városban vették fel, mert Mars (képünkön) közben turnézott.

4. Justin Bieber: Sorry (2 milliárd 824 millió)

A fiatal kanadai előadó és botrányhős 2015 végén állt elő e szerzeményével, amivel rajongóitól kért bocsánatot. Más verzió szerint a dal és a 90-es éveket idéző klip is a sztár exbarátnőjének, Selena Gomeznek szól. A videó 2016-ban elnyerte az American Music Awardson Az év videója címet.

3. Psy: Gangnam Style (2 milliárd 992 millió)

A koreai dal volt 2012 „Lambadája”. Ez volt az első videoklip a YouTube-on, ami elérte a 2,1 milliárdos nézőszámot, amire a portál sem volt felkészülve. Pedig már megjelenésének évében a legnépszerűbb videó volt 2,2 millió kedveléssel, ezzel pedig a Guinness Rekordok Könyvébe is beírta magát.

2. Wiz Khalifa: See you again (3 milliárd 213 millió)

A Halálos iramban című film hetedik részéhez készült 2015-ben. A klip több jelenetében feltűnik a mozi egyik főszereplője, a tragikus autóbalesetben elhunyt Paul Walker is. Nem túlzás kijelenteni: az elképesztő nézettséghez a Halálos iramban-rajongók érzelmi kötődése is nagyban hozzájárult.

1. Luis Fonsi: Despacito (4 milliárd 312 millió)

A legek legje! 2017 nyarának megaslágerét több mint egymilliárddal többször látták, mint listánk második helyezettjét. És gondoljunk bele: ehhez a rekordhoz csupán hónapok kellettek a Puerto Ricóban forgatott videónak. Fonsi szerint a dal és a klip a latin kultúrának köszönheti a sikerét, aminek elmaradhatatlan eleme a szenvedélyes tánc és persze a szerelem.

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek