<p>Norbi neve február elejétől eltűnik az Update márkanév elől, és a jövőben a fitneszpápa igyekszik a háttérből irányítani milliárdos cégbirodalmát.</p>
Február 1-jén új időszámítás kezdődik Schobert Norbiék életében, ettől a naptól ugyanis minden szempontból megújul hazánk egyik legismertebb márkája, az Update. A részletekről magát Norbit kérdeztük.
– Egy éve már közösen dolgozunk Geszti Péterrel, és február 1-jétől teljesen megújul az egész Update márka. Rengeteg munkák volt ebben, és minden szempontból nagy változás lesz, hiszen a termékek csomagolása, a márka arculata és a neve is megváltozik. A Norbi név eltűnik majd és csak Update marad – mondja a Borsnak Norbi.
A közös munkának már voltak jelei, hiszen Norbi közösségi oldalain decemberben egy videóban és egy fotón is feltűnt a hazai márkaépítés fenegyerekének számító Geszti, és próbálták is sugallni a külvilág felé, hogy nagy dolgok vannak készülőben. Arra, hogy Norbi neve és képmása miért kerül le a saját gyártású termékeiről, viszonylag egyszerű a magyarázat.
– Annak idején, amikor 15 éve kitaláltam az egészet, akkor még szükség volt hozzá a nevemre, hogy tudjam futtatni. Azóta az Update már önállóan, nélkülem is megél és már nem is akarok ennyit szerepelni, szeretnék egy kicsit a háttérbe húzódni. Petiről tudni kell, hogy csak olyan munkákat vállal el, amiben hisz, ami erősíti az ő presztízsét és aminek biztos a sikerében. Soha nem vallott kudarcot, és számára nem a pénz az elsődleges, hanem a kreativitás, a siker és az, hogy hasznos dolgot csináljon – meséli Norbi, majd hozzáteszi, hogy egy új reklámfilmet is forgattak, amiben összesen 30 helyszínen több mint 200 ember szerepelt.
– Óriási internetes és televíziós kampányunk lesz, februártól nem tud majd az ember olyan helyre kapcsolni, ahol nem a megújult Update lesz majd – fogadkozik.
A közös munkáról a másik érintett felet, a reklámguru Geszti Pétert is megkérdeztük, aki annyit közölt, hogy februárig nem szeretne az együttműködésről beszélni.