Forrás: AFP
Megsértették férfiasságában és kihasználták Colin Firtht-öt. Az 57 éves angol színészt a Biogenic XR nevű vállalat sározta be, új potencianövelő szerét ugyanis az ő nevével és arcával reklámozta, azt állítva, hogy neki már bevált a kezelés.
Még egy mondatot is adtak a szájába, amellyel a vállalatot méltatta: „Ez az egyetlen cég a világon, amely hatékonyan képes kezelni a merevedési zavarokat, biztonságos, természetes és egészséges módon”.
A Király beszéde és a Bridget Jones naplója című filmek 57 éves színésze azonban nem hogy az engedélyét nem adta minderre, de nem is tudott róla, hogy „reklámarc” lesz.
– Nem lépett velünk kapcsolatba a cég, engedély nélkül használták fel a nevét. Mielőbb szeretnénk bemutatni nekik az ügyvédeinket – nyilatkozta tömören a színész szóvivője.
A cég korábban más celebek nevével is visszaélt: áldozata lett például a rapper Jay-Z is. „Lenyűgözött az eredmény. A teljesítményem jobb, mint valaha”, idézték a zenész sosem mondott véleményét.
Sőt még a Playboy-pápát, Hugh Hefnert is bevonták a kampányba: „Naponta csak egy kapszula, és úgy teljesítek, mintha húszéves lennék”, adták a tavaly elhunyt szexmogul szájába.
Liptaival is hamisan reklámoztak
Míg Colin Firth-öt férfiasságában, addig számos magyar hírességet a nőiességében sértettek meg a cégek a haszon reményében.
Egy fogyasztótablettát gyártó cég azt állította, hogy Liptai Claudia az ő termékét használja, később ugyanez a márka Ábel Anita és Tóth Vera állítólagos nyilatkozatait is idézte. Az áldozatok nyilvánosan tagadták a szer használatát, és a Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége támogatásával megtették a szükséges jogi lépéseket a nevük és képük jogtalan felhasználása miatt.