- Eredetileg tíz napot pihentünk volna New Yorkban, végül kettővel tovább maradtunk. Hazafelé, a reptérre tartva jött egy e-mail-üzenet, hogy törölték a járatunkat, mert becsődölt a társaság – kezdte a Blikknek Kabát Péter, akinek három opciót ajánlottak fel a probléma megoldására.
– Az egyik az lett volna, hogy ők foglalnak nekünk jegyet egy másik járatra, ennek ellenére a pultnál egyetlen dolgozó sem volt, aki ezt intézte volna nekünk. A másik az volt, hogy 500 ezer forintig állják a jegyünket egy másik járatra, a harmadik pedig, hogy repüljünk egy héttel később.
- Muszáj volt azonban azonnal hazajönnünk a munkám miatt. A testvérem és a családja is velünk volt, így öt helyet kellett kifizetnem, ami másfél millióba került. Mondanom sem kell, nem így terveztünk anyagilag. Nagyjából tízezer forintunk maradt - magyarázta.
A focista természetesen nem hagyta annyiban a dolgot, itthonról felvették a kapcsolatot a légitársasággal és a fogyasztóvédelemmel is. Bár egyelőre semmit nem sikerült elérniük, nem adják fel a dolgot. "Bár a nyaralás szuper volt, a hazaút rettenetesen megkeserítette az egészet" - tette hozzá Róka Adrienne, Kabát párja.