A Kossuth- és Jászai Mari-díjas színésznő merészen erotikus és akrobatikus táncot lejt a Nemzeti Színház új előadásában. A Rocco és fivéreiben Udvaros Dorottya több ízben kerül intim közelségbe fiatal partnereihez.
Ki látott már ilyen szexi 65 éves színésznőt? – leginkább ez a kérdés foglalkoztatta a Rocco és fivérei című darab sajtóbemutatójának nézőit. A világsikerű film alapján készült színpadi változatba Udvaros Dorottya huszonéves pályatársait megszégyenítő mozgáskultúráról tett tanúbizonyságot Amelie Gianelli szerepében, ráadásul az olykor merész jelmezekben azt is láthattuk, hogy tökéletes az alakja. Az említett, hosszú percekig tartó táncot leplezetlen érzékiség hatja át, a színésznő keze a fiatal partnerek intimebb tájékaira is odatéved.
Udvaros testét és szellemét is igénybe veszi a szerep.
– Bekerültek a darabba olyan nehéz szövegek, amelyek miatt már nyáron elkezdtem tanulni, és a kortárstánc-részek miatt fizikálisan is elég kemény a szerepem – mondta el Udvaros Dorottya.
A fülledt erotika, a meztelenkedés egyébként az egész előadásra jellemző, az egyik legsokkolóbb jelenetben például a padlóhoz szögezi a heréjét az egyik szereplő.
Az előadás rendezője, Vidnyánszky Attila régóta érlelte magában ezt a történetet, melyben fontos szerepet kapott a rockzene, a tánc, és egy videójáték is.
– A ritmus az életünk meghatározója, egyre inkább diktáló, száguldó, a filozófus is a sebesség döbbenetes diktátumáról beszél. Ebbe a présbe vagyunk mindannyian belekényszerülve, ezt vettem észre azokon a csodás fiatal kollégákon, akik valahonnan vidékről kerültek a Nemzeti Színházba, és ebbe az előadásba is többek között – mondta a színház igazgatója.