Forrás: AFP
Úgy tűnik, csúfos bukás lett Victoria Beckham hivatalos YouTube-csatornája, amin az énekesnő-divattervező nem csak a divat világába engedett betekintést kisfilmjeivel, de családjának életébe is. Egy bennfentes szerint ugyanis az időigényes és költséges (fontban öt számjegyre rúgó) kisfilmek elkészítését sem fedezte az a pénz, ami a csatornából jött.
A Daily Mail cikke szerint Victoria mindössze napi 25 fontot (kevesebb, mint 9000 forintot) keresett vele, ami egy olyan név esetén, mint ő, igencsak kevés - és ugye ezt az összeget sokszorosan emésztette fel a csatorna fenntartása, aminek még most is csak 109 ezer feliratkozója van, és a legnézettebb videó sem érte el a 700 ezer megtekintést.
A volt Spice Girl ezért úgy döntött, hogy noha nem szünteti meg a csatornát, nem is fog vele nagyon foglalkozni: így a rajongók nem számíthatnak több kisfilmre, sem családi titokra...
Egyébként talán nem is baj, ha Victoria lemond az olyan pénznyelőkről, mint például ez a csatorna: noha a legfrissebb jelentések még nem jöttek ki, 2017-ben 10,2 millió fontos veszteséggel zárt a vállalkozása - míg az azt megelőző évben ez az összeg csupán 8,2 millió volt.