Forrás: Végh István
Bemutatták a világhírű magyar divattervező, Sándor Szandra, azaz Nanushka 2020-as tavaszi-nyári ruha kollekcióját. A nívós eseményre a hazai celebvilág krémje, influencerek, vloggerek, és stylistok is kíváncsiak voltak.
A Budapest Central European Fashion Week várva várt eseménye volt a 37 éves magyar tervező, Nanushka divatbemutatója. A Bálna Budapest egyik pillanatról a másikra telt meg szombat délelőtt, mindenki Sándor Szandra 2020-as tavaszi-nyári modelljeire volt kíváncsi. A mesefilmekből inspirálódó művész ezúttal a letisztult vonalakat, és a földszíneket részesítette előnyben.
Nanushka meghódította Hollywood vörös szőnyeges sztárjait, akik előszeretettel viselik a legelismertebb eseményeken is Sándor Szandra ruháit. Selena Gomez, a Szürke ötven árnyalatának szexi színésznője, Dakota Johnson, Taylor Swift, Miranda Kerr szupermodell, Charlize Theron – csak pár név, akiknek gardróbjában ott lóg egy-egy Nanushka modell. A divatmárka már a New York-i nők számára is elérhető, ugyanis a magyar tervező nemrég nyitotta meg saját üzletét az amerikai kontinens második legnagyobb városában. Jövőre pedig Londonban tervezi egy újabb bolt kialakítását.
A nézőtéren ott ült többek között Epres Panni, Lakatos Márk, Mádai Vivien, Ónodi Eszter, Tenki Réka, Schiffer Miklós, Szalay Bence, Kárpáti Rebeka, Vasvári Vivien, Pataki Ági, és Simon Kornél is. Az egy órás divatbemutatót, s a Nanushka márka alapítóját és kreatív igazgatóját a nézők, mint mindig, ezúttal is vastapssal jutalmazták. Mádai Vivien pedig már alig várja, hogy a magáénak tudhassa az új kollekció valamennyi darabját.
– Mindig lenyűgöz Nanushka munkássága. Nem volt kérdés, hogy ezúttal is részt veszek az eseményen, ami minden képzeletemet felülmúlta. Alig várom, hogy szemezgethessek a legújabb kollekcióból, s újabb Nanushka darabokkal bővüljön a ruhatáram – mondta a Borsnak mosolyogva a csinos műsorvezető.
A több mint tíz éve működő magyar divatmárka nemzetközi sikereiben vitathatatlan érdeme van a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelőnek, mely hatalmas lehetőséget látott Nanushkában, ezért az általuk kezelt EXIM Növekedési Alap 2016 végén úgy döntött, hogy befektet a márkába. A Nanushka márka azóta 60-ról 200-ra növelte a nemzetközi viszonteladói számát, és a 2016-os 335 millió és a 2017-es 766 millió forintos árbevétellel szemben 2018-ban már 2,6 milliárd forint árbevételt és 300 millió forint pozitív EBIDTA (adózás előtti) eredményt ért el. A növekedés dinamikáját mutatja, hogy 2019 első félévében a társaság árbevétele 2,845 milliárd forint volt 270 millió forint EBITDA mellett, ezek alapján várhatóan a Nanushka 2019-ben megduplázza a 2018-as év árbevételét, és meghaladja majd az 5 milliárd forintot.