Celeb

Kétmilliárdot költött fellépésére a Grammy-díjas sztár – mutatjuk, megérte-e

Bors

Létrehozva: 2021.02.08.

Úgy néz ki The Weeknd, polgári nevén Abel Tesfaye nem bízott semmit sem a véletlenre, amikor megtervezte a Super Bowl félidei showját. A férfi 7 millió dollárt költött arra, hogy minden tökéletes legyen.

Még tavaly novemberben jelentették be, hogy The Weeknd lesz idén az, aki felléphet a Super Bowl félidei műsorában. Ezzel nem kisebb nevek mögé állt be a sorba, mint Jennifer Lopez és Shakira, akik tavaly voltak a fellépők, vagy Lady Gaga, aki 2017-ben egyszerűen berepült a stadionba.

Az köztudott már egy ideje, hogy az amerikai sportünnep fellépői nem kapnak fizetést, hiszen hatalmas a reklámértéke a műsornak, az azonban még így is igen meredek, hogy The Weeknd közel 7 millió dollárt, tehát több mint 2 milliárd forintot költött el (a személyes vagyonából) erre a 15 perces minikoncertre, aminek helyenként a hangosítása se működött. 

A járvány miatt és azért, hogy a dolgozók és a játékosok biztonságban legyenek, építettünk egy színpadot a stadionon belül, de a pályát is használjuk persze. Olyasvalamit akartunk csinálni, amit még soha ezelőtt

— nyilatkozott a 30 éves Tesfaye még a vasárnap esti Super Bowl döntő előtt. — Nagyon arra koncentráltunk, hogy azoknak a rajongóknak, akik otthonról követik a játékot és a koncertet, az egészet egy moziélménnyé varázsoljuk— tette hozzá a People magazinnak a kanadai énekes, aki mindent beleadott a műsorba: volt tűzijáték és voltak félelmetes, gézbe burkolt arcú háttértáncosok. De hogy mindez megért-e kétmilliárdot, azt nehéz eldönteni...

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek