A színész nagyon kiakadt, a búbánatba küldte az egyik országos mobilszolgáltató munkatársait. Volt oka kiborulni, amikor reklamálni akart, az ügyintéző egyszerűen rátette a telefont a színészre.
Csonka András ritkán káromkodik, pláne nyilvánosan nem szokott nyomdafestéket nem tűrő hangnemben megnyilvánulni, most azonban olyan történt vele, ami miatt képtelen volt kordában tartani az érzelmeit. A hétvégén leállt a mobilszolgáltatás a lakásában, emiatt sem wifije, sem tévéadás nem volt elérhető. A színész bejelentette a hibát, de amit kapott a szolgáltatótól, az minden volt, csak segítség nem:
De jó lenne, ha valamelyik követőmnek az ismerőse vagy rokona dolgozna a Vodafone cégcsoportnál, mert akkor át tudná adni az üzenetemet, ami úgy szól, hogy: kapják be!
Elegem van abból, hogy ebben az országban mindenféle következmények nélkül telibesz*rhatja az ügyfelét egy szolgáltató, miközben pénzt vár a szolgáltatásaiért. Hát ilyen nincs! Napok óta nincs wifim, nem tudok használni semmit, sem a nyomtatót, sem az internetet, sem a tévét…
Bejelentettem, 80 perc várakozás után vették fel a telefont, nagy nehezen találtunk egy időpontot, mert ugyebár 4 órát adnak meg időtartamban a kiérkezésükre, természetesen az is abszurdum, itthon ülök, és nem jött ki senki!
46 perc után felvették a telefont, amikor ugye kérdeztem a hölgyet, hogy mégis hogy képzelik ezt, akkor rám tette a telefont. Ennyit rólatok, Vodafone cégcsoport.