Az élet furcsa fintora, hogy a saját ruhamárkás vállalkozása felvirágzott, miután otthagyta.
2017-ben Hódi Pamela és Berki Krisztián válásától volt hangos a sajtó. A gyermekét egyedül nevelő édesanya a saját lábára állt, és vállalkozásba kezdett. A sajátmárkás ruhákat forgalmazó céget 2018-ban hozta létre és egy divatbemutatóval egybekötött megnyitó keretein belül mutatta meg a vendégeknek, ahol a sajtó munkatársai is jelen voltak.
A vállalkozás eleinte nagy sikert aratott annak köszönhetően, hogy hatalmas figyelmet kapott, ám egy éven belül megtörtént az elkerülhetetlen: Pamela kilépett a saját cégéből.
Közös megegyezéssel szétváltak az útjaink azokkal az emberekkel, akikkel együtt elindítottuk a márkát. Hónapok óta nem veszek részt a cég működésében, a ruhák tervezésében, nem tartjuk a kapcsolatot, ugyanis mindannyian jobbnak láttuk, ha megszakítjuk az együttműködést
– mondta akkor a Borsnak, hozzátéve:
– Egész egyszerűen nem egyeztek a nézeteink, de békében váltunk el – árulta el 2019-ben Pamela, aki ezt a kudarcot élete egyik legnagyobb töréseként élte meg.
Nem úgy a márka és az azt képviselő csapat. Már a Pamela távozását követő évben elkezdték felvirágoztatni a vállalkozást. Lehet, hogy úgy gondolták, a marketinget tekintve Pamela volt az aduász a kezükben, mégis ügyesen vették az akadályokat. A márka azóta már Debrecenben és Miskolcon is megtalálható, az Instagram-oldalak követőinek száma pedig közelít a 65 ezerhez. A siker egyrészt a brand profizmusának köszönhető, valamint annak, hogy olyan reklámarcokat választottak, akik óriási követőtáborral rendelkeznek.
A sztárvilág nagyágyúit vetették be, többek között Köllő Babettet, Zimány Lindát, akikről köztudott, hogy alaposan meggondolják, mihez adják a nevüket, valamint Kollányi Zsuzsit is felkérték az együttműködésre.
Bármennyire is rosszul hangzik, a tények egyértelműen azt mutatják, hogy a ruhamárka valójában az alapítója távozása után vált igazán sikeressé.