Sereghajtónak lenni nem éppen diadal, de valakinek azt a pozíciót is el kell foglalnia... A Forbes magazin 10. jubileumi celeblistája azt méri, hogy ki a legismertebb, legkedveltebb, leghitelesebb, legnagyobb pénztermelő képességű sztár. Ennek a negyvenes listának a végén tanyáznak Edináék és furcsa mód Berki özvegye is.
Tele van meglepetésekkel a Forbes magazin jubileumi, tizedik celeblistája, ami a legnagyobb pénztermelő képesség alapján rangsorolja a hazai sztárokat. A sorrendet az határozza meg, hogy ki van a legtöbbet jelen a televízió képernyőin és az online térben, ki a legismertebb, legkedveltebb és leghitelesebb celeb. Akinél az imént felsorolt kritériumok mind pozitív mérleget mutatnak, azok kerülnek a lista csúcsára és ezzel együtt azok tudják a legtöbb reklámpénzt keresni. A tavalyi év után idén is Majka került az első helyre, teltházas koncertjei vannak, tévében szerepel és sokat említjük a nevét a bulvár lapokban is, vagyis őt mindenki ismeri, ha egy terméket reklámoz, az biztosan sok millió emberhez eljut, és neki el is hiszik, hogy az, amit népszerűsít, megbízható.
Második helyre a többszörös egykori nyertes, Sebestyén Balázs futott be, ő is megkerülhetetlen szereplője a hazai celeb populációnak, harmadik helyen az elmúlt évekhez hasonlóan Rúzsa Magdi tanyázik. Idén vannak új arcok is, illetve régiek az eddigieknél sokkal jobb helyezéssel, például Tilla idén bekerült a TOP 10-be, és Csobot Adél is javítani tudott, a VALMAR tagjai, Marics Peti és Valkusz Milán pedig üstökösként berobbanva, először kapott helyet, ráadásul az előkelő 13. pozíciót kaparintották meg.
A celeblista sereghajtóinak nevét olvasva, őszintén szólva nem ér senkit meglepetés. Ők azok a hírességek, akiknek ugyan mindenki ismeri a nevét, de valamiért (a múltban tanúsított viselkedésük miatt?) nem feltétlenül tekintik a vásárlók követendő példának. A "szamárpadban" ül Berki Mazsi, Kulcsár Edina és G.w.M is a kedveltségi-hitelességi indexük alapján. Ez bizony azt jelenti, hogy a reklámozók náluk számíthatnak a legkevesebb sikerre, ha velük szerződnek. Ennek ellenére az itt említett hírességek is kapnak felkérést, de míg Majkát autószalonok látják el luxuskocsikkal, addig a sereghajtók esetleg egy magán ruhamárkát, vagy kisebb cégek holmijait népszerűsítik. Az elemzés azonban ellentmond némileg a valóságnak, hiszen az említett sereghajtók óriási rajongótáborral rendelkeznek, szóval hiába nem tekintenek rájuk a cégek prémium reklámarcként, mégis sokakat képesek elérni a hírnevükkel.