Megcsappant a feliratkozók száma, már nem kíváncsiak Kulcsárék mindennapjaira.
Kulcsár Edina és G.w.M egy igazán meglepő lépésre szánta el magát nem is olyan régen: realityt forgattak az életükből, a mindennapjaikról, amelyet bárki megnézhetett, ha előfizetett a műsorra.
Kezdetben elég népszerűek is voltak, az indulás után 889 személy iratkozott fel és fizette ki a havi 1790 forintos árat, ezzel másfél millió forintot szállítva Kulcsárék pénztárcájába. Most azonban úgy tűnik, kifogyott a benzin a luxusjárgányból...
A második évad a napokban debütált, de a visszajelzések alapján nem mindenkinek nyerte el a tetszését. Egyesek unalmasnak tartották a videókat, azon problémáztak, hogy Edináék végig kutyát sétáltattak, és nem is történt semmi más. Ez pedig a feliratkozók számán is meglátszik.
Legalábbis ezt támasztja alá az a fotó, amit a minap a Redditen tett közzé valaki. Ennek tanúsága szerint a szépségkirálynő csatornáján már csak 249 előfizető maradt, ami körülbelül egy 450 ezres bevételt jelent december hónapra a családnak. Azt, hogy ez a szám mennyire tükrözi a valóságot, nem tudjuk, viszont Edina profiljában a 249 előfizető felírat olvasható, ami a 889 emberhez képest óriási veszteség - jegyezte meg a Ripost.