Bár már korábban észrevehető volt, hogy a háromgyerekes édesanyától folyamatosan pártolnak el a rajongók. Kulcsár Edina most már egyre több kritikus kommentet kap, sokan hiteltelennek gondolják.
Kulcsár Edina az évek során hatalmas internetes és közösségi média jelenlétre tett szert, korábban több mint félmillió ember követte, akik bizalmat szavaztak neki. A Bors nemrég azonban arról számolt be, hogy tavalyhoz képest több százan elpártoltak tőle az internetes platformokon a népszerűtlen döntései miatt. Ennek következtében ma már egyre kevesebb támogató-, és annál több kritikus kommentet kap, még ha csak egy egyszerű reklámot is oszt meg a rajongóival.
Edina nemrég egy olyan promóciós videót tett közzé, amiben egy testedző program előnyeit próbálta megmutatni követőinek, azonban hiába a mosoly és a tökéletesen kivitelezett mozdulatsor, több bántó és negatív hozzászólást kapott, mint támogatót. Volt, aki egyszerűen csak férje, G.w.M exéhez, Nagy Melanie-hoz hasonlította a három gyerekes édesanyát, többen pedig úgy látják, Edina új promóciós megjelenései egyre hiteltelenebbek és kínosabbak.
— Nagyon szép vagy ebben a videóban Melanie! — írta egy gúnyolódó kommentelő az üzletasszonynak.
Tudom, hogy már kevés cég kér fel, de szerintem ezt hagyni kellene, mert nem vagy benne hiteles
— olvasható egy Edinának címzett megjegyzésben.
Akármennyire is próbálja Edina azt a látszatot fenntartani, hogy minden a legnagyobb rendben van nála és dübörög az üzlet, az interneten megtalálható, szinte bárki számára elérhető statisztikai adatok ezt cáfolták korábban. Pontosabban az volt kiolvasható a számhalmazból, hogy a novemberben, az akkor egy hete, elindított előfizetéses alapon működő saját készítésű reality műsora miatt — amiben bemutatja családja életét közelebbről —, nagyjából 1000 emberrel csökkent a követőtábora.