A letisztultságáról ismert Dárdai Blanka elképesztő luxusról osztott meg fotókat. Úgy látszik, L. L. Junior minden jóval ellátja kedvesét.
A fiatal tehetséges énekesnő, Dárdai Blanka a letisztultságáról volt ismert: nem a luxusmárkák vonzották, hanem az elérhető, kényelmes, de mutatós darabok. Szerelme, L. L. Junior mellett azonban ez megváltozhatott. Úgy fest, nagy kanállal falják az életet.
Viharos kapcsolatuk alatt több hangos szakításon és világra szóló egymásra találáson mentek már át. Most épp dúl a szerelem. Blanka a mindennapjaiból készült életképeket osztott meg a közösségi oldalán, a fotók között lapozgatva pedig feltűnik a rapper is. Nem is akárhol. Egy patinás budapesti, tajvani étteremben falatoztak, a bőségesen megterített asztal éke egy óriási homártál volt. Az étterem étlapján a látványos fogás árát nem tüntették fel, „napi áron” árulják az értékes ételt. Az viszont ismert, hogy a homárt aranyáron mérik, akár 30-40 ezer forintra is rúghat kilója. A fényűzést az alábbi lapozós posztban tudod megnézni.
De az énekesnő nem csak a fényűző vacsoráról osztott meg fotót. A cipőgyűjteménye egy részletét is megörökítette, gondosan ügyelve rá, hogy a dobozokon jól látszódjon a márkajelzés. Massimo Dutti csizmáját közel 100 ezer forintért árulják, Rejina Pyo félcipője még ennél is többe kerülhetett. De a lábbelik mögött felakasztva a táskái is látszanak, élükön egy Balenciaga termékkel, aminek ára háromszáz ezer forintnál is többre rúghat.
Blanka alig egy éve Lilu sminkelős műsorában vendégeskedett: ekkor még nyoma sem volt a luxustermékeknek, a dorbézolásnak. Sminktárát és rutinját bemutatva többnyire megfizethető termékeket soroltatott fel. Azokból sem túl sokat. Szájkontúrozásra például egy olcsó szemöldökceruzát használt.
Ahogy azt a Bors korábban már megírta, a rapper egy ideje látszólag két kézzel szórja a pénzt. L. L. Junior évtizedek óta sikeres zenészként szerepel a köztudatban, nemrég pedig új vállalkozásba is fogott: grillcsirkét árusító büféket üzemeltet, vegyes megítéléssel. Bár számos híresség állt Junior rendelkezésére a reklámkampány alatt, a vásárlók közül a legtöbben elégedetlenek voltak a termékkel és kiszolgálással is.