Harry herceg feleségének elege van abból, hogy kritizálják. Úgy érzi, nem jogos, hogy ilyen sok bírálat éri.
Meghan Markle egy új életmódmárkát indított, azonban sokak tetszését nem nyerte el az American Riviera Orchard. Harry herceg felesége igazságtalannak érzi a kritikákat, emiatt el is sírta magát egy forrás szerint.
Meghan konyhai és háztartási cikkeket, valamint olajokat, lekvárokat és illatszereket is árul majd. Bár az értékesítés még nem kezdődött el, már több videó is megjelent a termékekről. Tom Quinn királyi szakértő szerint Meghan teljesen összeomlott, amiért a márkáját nem olyan rajongással fogadják, amire ő korábban számított - írja a Mirror.
Meghan elsírta magát, amikor az új lekvárját kritizálták, és azt mondták, hogy drága, ugyanakkor nem valami különleges a termék
- nyilatkozta Quinn, aki szerint Meghan úgy véli, az emberek előítéletesek vele. Ennek ellenére megpróbál célcsoportot találni, ezért is jelenik meg várhatóan különféle műsorokban, de láthatóan nem egyszerű folyamat lesz számára az, hogy a királyi családból való botrányos kiválása után javítson a megítélésén.