Elsöprő siker

Több mint egymillióan nézték a Megasztár első adását

Létrehozva: 2024.09.23.

A legtöbb néző heti átlagban a múlt héten is a TV2-t választotta, így mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+) a TV2 csatorna nyerte a nézettségi versenyt az őszi szezon harmadik hetén (2024. szeptember 16-22.) is, teljes napon és főműsoridőben egyaránt.

Ezzel az eredménnyel nem csak a megelőző heti eredményét szárnyalta felül a TV2, hanem az őszi szezonban hétről hétre egyre nagyobb előnyre tesz szert a fő konkurens RTL csatornával szemben mindhárom kiemelt korcsoportban. Tarolt a Megasztár, a teljes lakosságban a nézőszáma az egymilliót is meghaladta.
 

Fotó: TV2


A heti átlag közönségarányt (Share%) vizsgálva, főműsoridőben az alábbi eredmények születtek:
Korcsoport: 18-59 évesek
TV2: 16,4%; RTL: 12,0%
Korcsoport: 18-49 évesek
TV2: 15,6%; RTL: 11,6%
Korcsoport: 4+ évesek
TV2: 19,0%; RTL: 10,8%

A múlt héten a csatornának újra sikerült diadalmaskodnia a saját gyártású műsorok versenyében, hiszen a hétköznap esténként futó reality-k: az Ázsia Expressz és A kísértés is idősávja legnézettebb műsora volt mindhárom kiemelt korcsoportban. Sőt, a múlt héten minden hétköznap az Ázsia Expressz volt a legnézettebb műsor mind a három vizsgált korcsoportban.

A hétvége szintén fantasztikusan sikerült, szombaton folytatódott a Sztárban Sztár All Stars, mely a kereskedelmileg fontos 18-59 éves korcsoport, valamint a teljes lakosság körében is idősávja legnézettebb műsora lett. Vasárnap pedig 12 év után újra berobbant a várva várt Megasztár, ami egyből letarolta a heti nézettségi toplistákat, és mindhárom kiemelt korcsoportban jelentős fölénnyel lett a hét legnézettebb műsora. A Megasztár első válogató adását a 18-59 évesek körében több, mint félmillióan nézték, a tévénézők 24,2%-a, a teljes lakosság körében pedig több, mint 1 milliós nézőszámot ért el a műsor, ami 25,6%-os közönségarányt jelentett. A vasárnapi Megasztár ezzel a kiemelkedő kezdéssel a 18-59 évesek, 18-49 évesek és a teljes lakosság körében (A4+) is nézettebb volt, mint a Sztárbox az RTL-en.
 

Az esti saját gyártású műsorok előtt futó infotainment műsorokat, a Tényeket és Tények Pluszt szintén sok néző választotta a múlt héten, így az előző hetet követően heti átlagban újra idősávja legnézettebbje lett mindkét műsor a teljes lakosság körében (A4+).

 

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek