Forrás: Northfoto
Állítólag már készülnek a Bruce Wilisszel illusztrált plakátok és reklámfilmek is: a Napi.hu értesülése szerint a hollywoodi szupersztár lesz az észak-magyarországi központú energiaitalos cég, a Hell reklámarca.
„(...) Olyan globális kampányt tervezünk, amelynek az előkészületei jelenleg is folynak. Természetesen az aktivitásról és a kampányhoz kapcsolódó személyről/személyekről később pontos tájékoztatást fogunk adni” – válaszolta kitérőleg a portál megkeresésére a szikszói Hell Energy Magyarország Kft. pr-igazgatója.
Szakmai körökben elterjedt információkra hivatkozva a gazdasági portál azt is írta, hogy a filmcsillagot kétéves időtartamra köti megállapodás a céghez. Bruce Willis reklámarcát csaknem ötven országban láthatják majd a fogyasztók. Egy ilyen kaliberű sztárigazolás kétéves szerződése csupán egyetlen ország esetében is minimum egymillió euró (313,9 millió forint), ebben az esetben viszont jóval többről lehet szó.
A Bors is kereste a vállalkozást, de lapzártánkig nem érkezett reagálás.
Más magyar cég is reklámozta már magát világsztárral:
Tíz éve a Szentkirályi ásványvíznek sikerült leigazolnia a portugál futballklasszist, Louis Figót. Az aranylabdás focista már a megkeresés előtt is kóstolta a magyar vizet, így nem volt számára ismeretlen a termék.
A volt amerikai teniszező, André Agassi 2014 szeptemberében kötött szerződést Schobert Norbi cégével arról, hogy az Update nemzetközi reklámarca lesz. Állítólag félmilliárd forint ütötte a markát, de a partnerség 2015 novemberében megszakadt.
Larry Hagman, a Dallas Jockey Ewingja Friderikusz Sándor showműsorába érkezett 1993-ban. Ha már itt volt, összehoztak vele egy Mol-reklámforgatást is. Ebben kifejtette, hogy hazánkig kellett autóznia limuzinjával, hogy megfelelő minőségű olajat találjon.