A Tesco célja, hogy a jelenlegi gazdasági helyzetben vásárlóinak a lehető legkevesebb dologról kelljen lemondaniuk, és ne kelljen kompromisszumot kötniük. Ezért január óta több, mint 2000 termék ára csökkent, „Árgarancia” jelölésű termékeinek árát pedig már csaknem egy éve alacsonyan tartja, amivel hozzájárul az infláció hatásainak mérsékléséhez is.
Forrás: Tesco
Egy kis odafigyeléssel, tervezéssel és az áruházlánc által kínált további kedvezmény opciók kihasználásával a bevásárlásra fordított összeg lehet még alacsonyabb is. Hogyan? Ehhez adunk tippeket!
Vásárlói hűségkártyát használni és a kedvezményekre vadászni talán még soha nem volt ennyire kifizetődő, mint most. Érdemes felkészülten indulni a heti nagybevásárlásra, és akár aszerint alakítani a következő napokra tervezett menüt, hogy mi az, ami kedvező áron elérhető – nem is beszélve azokról a választásokról, amikor egyszerre több kedvezményt is kihasználhatunk!
A Tesco Clubcarddal olcsóbb programja abban segíti a vásárlókat, hogy okosan tudjanak bevásárolni: az áruházlánc hétről hétre közel 1200 terméket kínál Clubcard áron, amiket a hűségkártya tulajdonosok, illetve a Clubcard applikáció használók jelentős árkedvezménnyel vásárolhatnak meg – a leghűségesebbek akár havonta több mint 10 ezer forintot is spórolva ezzel. A vásárlók ráadásul exkluzív kedvezménykuponokat kapnak, illetve vásárlásaik során pontot is gyűjthetnek, amelyeket fizetéskor forintra válthatnak, ezzel tovább csökkentve a vásárlás végösszegét.
Emellett az áruházlánc Árgarancia felirattal jelzi a polcokon azokat az alapvető élelmiszer- és háztartási termékeket, amiknek árát tartósan alacsonyan tartja.
A Tesco az Árgarancia és a Clubcard kedvezményeken felül egy héten kétszer a Clubcarddal rendelkező vásárlói számára további spórolási opciókat is biztosít: a nyugdíjasok keddenként, míg a Clubcard appot használók február 19-től vasárnaponként 5% kedvezményt is kapnak a vásárlásuk végösszegéből.