Magyarország piacvezető áruházlánca, a Lidl kiemelten fontosnak tartja vásárlói elégedettségét és a pénztárcabarát megoldásokat. Az év végéhez közeledve a vállalat most külön figyelmet szentel a 65 év felettieknek, hogy könnyebbé tegye számukra az ünnepi bevásárlásokat, és ezzel egyidejűleg csökkentse az élelmiszer-kiadásaikat. Új akciója keretében az idősebb korosztály akár 20 százalékos kedvezménnyel juthat hozzá néhány kiválasztott termékhez.
A Lidl hosszú ideje elkötelezett az élelmiszer-infláció elleni harcban, és most további lépéseket tesz a költséghatékony vásárlás irányába. Az év elején bevezetett tartós árcsökkentési programja már hozott eredményeket, több mint 600 termék ára mérséklődött. A Lidl mostani lépésével kifejezetten a 65 év felettiek felé fordul, akik november 27. és december 3. között 10 százalékos kedvezménnyel vásárolhatnak meg minden friss zöldséget és gyümölcsöt. Emellett 20 százalékos kedvezményt kapnak a Hazánk Kincsei száraztésztákra. Ezzel a kezdeményezéssel további segítséget szeretne nyújtani az idősebb korosztálynak, és elősegíteni a gazdaságos vásárlást.
A következő két hét során az áruházakban hostessek segítik a vásárlókat az áruházlánc digitális hűségprogramjának, a Lidl Plus applikáció letöltésében, mellyel tovább csökkenthetik a bevásárlásra fordított kiadásaik összegét.
Tőzsér Judit a Lidl kommunikációs vezetője az akció kapcsán elmondta: „Vállalatunk az elmúlt közel egy évben számos lépést tett annak érdekében, hogy hozzájáruljon a magyar emberek kiadásainak mérsékléséhez. A magyar lakosság ötöde 65 év feletti, ezért is döntöttünk úgy, hogy most nekik szeretnénk valódi árelőnyt biztosítani. Az extra kedvezmények igénybevételével így tovább tudják csökkenteni az élelmiszerre fordítható kiadásaikat, ami további könnyebbséget jelenthet számukra.”
A Lidl mint a magyar gazdaság egyik jelentős hajtómotorja, különös hangsúlyt fektet a hazai termékek népszerűsítésére, és aktívan részt vállal az élelmiszer-infláció csökkentésében. A vállalat elkötelezett abban, hogy továbbra is kihasználja a kedvező beszerzési lehetőségeket, és az ezekből származó árelőnyöket továbbadja a vásárlóknak. Az Árfigyelő kosarának adatai szerint októberben átlagosan – a termékek egységára alapján - a Lidl árai voltak a legkedvezőbbek, ami jól tükrözi a vállalat erőfeszítéseinek sikeres megvalósítását.
Az áruházlánc nem csupán extra kedvezményeket nyújt vásárlóinak, hanem további árengedményekkel is támogatja őket. A "Többet adunk" akció keretében a szokásos 15% helyett 20-50% kedvezménnyel járul hozzá a magyar családok költségeinek csökkentéséhez. Emellett a digitális hűségprogram, a Lidl Plus alkalmazás, hetente további 10-12 kupon és egyéb kedvezmény révén teszi lehetővé, hogy a felhasználók még olcsóbban juthassanak hozzá a termékekhez bevásárlásaik során.
A 65 éves vagy idősebb vásárlóknak a pénztárban fényképes igazolványukat kell bemutatniuk az extra kedvezmények igénybevételéhez. Az akció ugyanazon termékek esetében egy vásárlás alkalmával maximum 5 kilogramm/csomag/darab mennyiségben vehető igénybe, és más kedvezménnyel nem vonható össze. A Lidl kampánya 2023. november 27. és december 3. között a készlet erejéig tart. Fontos megjegyezni, hogy az extra kedvezmények az önkiszolgáló kasszáknál nem érvényesíthetőek.
Az akció részleteiről és a feltételekről további információk találhatók a https://www.lidl.hu/c/65-ev-felett oldalon.