Sport

Reklámokból vastagszik Müller bukszája

Bors

Létrehozva: 2012.08.23.

A német labdarúgó-válogatott tagjai közül Thomas Müller kereste a legtöbbet (6,95 milliárd forintot) hirdetésekből az elmúlt egy évben.

Az energiaitalt és a nagy előd Gerd Müllerrel közösen joghurtot hirdető játékos hirdetési bevételei harminc százalékkal nőttek a megelőző tizenkét hónaphoz képest.

Müller mögött két másik fiatal, Manuel Neuer (6,47 milliárd) és Mesut Özil (6,36) következik a listán. Érdekes, hogy miközben két másik ifjú futballista, Mario Götze és Marco Reus reklámbevételei kétszáz százalékkal emelkedtek, addig a Bayern München két rutinos válogatottjáé, Bastian Schweinsteigeré és Philipp Lahmé csökkentek.  

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek