Spoiler: nagyon sokat!
Aki csak egy kicsit is figyel arra, hogy az Instagramon valójában mit lát és nem csak cuki kutyás-szép ételes képek ragadják meg a figyelmét, pontosan tudhatja, hogy az oldal nem csupán egy képmegosztó portál, hanem kőkemény biznisz is. Aki csak teheti, nyilván kihasználja ezt. Minél ismretebb valaki, annál többet kereshet így (is).
A márkák hihetetlen összegeket képesek fizetni azért, hogy egy-egy fotón az adott ismert ember az ő italukat igya, az ő fitnesztermükben eddzen, vagy egy amúgy ártatlannak tűnő laza utcai sétához felvegye a legújabb pár cipőjüket.
Az instás posztjaikkal legjobban kereső celebek összesített listáját – talán itthon ez meglepetés – Selena Gomez vezeti (123 millió Insa-követőnek köszönhetően), egy-egy márkázott képe a Mirror cikke szerint 424 ezer fontot, vagyis 149 millió forintot ér. Őt követi Kim Kardashian, aki 135 millió forintnak megfelelő összeget számláz ki ugyanezért. A harmadik helyen pedig a lista első férfijaként Christiano Ronaldo áll.
Az amúgy is szuper jól kereső focistának 108 millió forintnak megfelelő összeget kell kicsengetni egyetlen szponzorált posztért - ezért 106 millió követőhöz juttatja el azt. Ronaldo egyébként holtversenyben a harmadik a Kardashian-klán egy másik jeles képviselőjével, Kylie Jennerrel.
A top 10-be egyébként nyolc nő fért fel, Ronaldo mellett egyetlen férfinak sikerült még a legjobb tízbe bekerülnie. LeBron James NBA-csillag a tizedik, egy posztja "csupán" 32 millió forintba kerül. Mondjuk az ő követőinek a száma még a 32 milliót sem érte el...